3 Ekim 2014 Cuma

ANKETLERDEN ÜCRETSİZ PARA KAZANMAK | ÜCRETSİZ TAVSİYE | PAYPAL'E ÖDEME

Arkadaşlar anketlerden para kazanmayla ilgili piyasada birçok paralı ürün,liste mevcut.Bunları almanıza gönlüm razı değil ve önermiyorum.Eğer gerçekten anketlerden para kazanmak istiyorsanız.Ücretsiz bir şekilde benim de ara sıra katıldığım ücretli anket sitelerine ve ücretsiz ve güvenli paypal'e para ödeyen firmaların davetiyelerini göndereyim.Takipçilerime otomatik olarak öneriyorum ve maillerine göndereceğim.

Ama sizler de bu davetiyelerden isterseniz ki davetiye ile çalışıyorlar mail adresinize davetiyenizi göndereyim.
Bu firmaların sayısı çok fazla değil 3 tane şimdilik davetiyeli güvenli firma var ben de.Örneğin 1 tanesi kayıt olur olmaz siz hesabınıza 1,5 euro yansıtıyor.Ödeme sınırı 2 euro .Onu da tek bir anket doldurararak tamamlıyorsunuz.
Şöyle yapalım,Üstte yazılarıma abone ol kısmından abone olursanız direkt gönderebilirim,ya da bana e mail adresinizi gönderin.
E mail adresinizi parapostal@gmail adresine Davetiye istiyorum rumuzuyla gönderirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
Özgür Maral 
        İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.