6 Aralık 2014 Cumartesi

FOREXTEN 10 DAKİKADA 80 DOLAR VİDEOSU | EVDEN OTOMATİK PARA KAZANMAK



Evet ben de bonus almıştım.250 dolardan  500 dolara kadar %20 bonus veriyor.Şu sayfamda adımları net bir şekilde anlatıyorum.

Ödeme yapmaları hususunda gözünüz hiç arkada kalmasın.Bizzat ben geçen hafta cuma günü yatırdığım paranın kazancını  çektim.Türkiyedeki bankama online havale ettiler.3 gün içinde havale hesabıma geçti.

Panik yapmamanı ve resmin büyük kısmına bakmanı önerebilirim.Tacir seçimini doğru yapmışsan sistem 4 basamakta tıkır tıkır çalışması lazım.Çalışmıyorsa o gün bırakın.Ertesi gün deneyin.Sistem zaten 1 saat düzgün çalışırsa ki çalışıyor.En az 100 150 dolar kar etmeniz beklenir.

Büyük adımlar atmayın.Yani kaybedince veya kazanınca 100-200 dolar yatırmak gibi.


Sakin olun ve sakin kalın.Sistemin çalışmasını bekleyin.Çalışıyorsa zaten sorun yoktur.Çalışmıyorsa o gün bırakın.Tacirin seçimi ters olmuş olabilir.Çünkü bazen değişik platformlarda tacirlerin ters yöne gittiği öngörülebilir.Başarılar dilerim.





0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.