26 Ekim 2014 Pazar

ALMAN FOREX ROBOTU GÜNCEL YORUMLARI | ALMAN FOREX SİNYALLERİ

Alman Forex Robotu ile ilgili defalarca yazı yazdım.Kaybetme korkusu olmadan para kazandıran otomatik para kazanma yazılımı.Hiç forex bilmeseniz bile.Pc'nize 2 dakikada kuruyorsunuz ve tüm işi Robot kendisi hallediyor.Hafta içi 5 gün yatırım yapabiliyorsunuz.Bu sistem daha ay bazında kaybetmedi.Ve dikkat edin internette olumsuz tek bir yorum bile yok.Kaldı ki binlerce satıldı.Bu otomatik yazılım piyasayı yakından takip ediyor ve otomatik al sat emirleri veriyor.Şu an bu müthiş yazılım 347 tl ancak şirket yetkililerinden aldığım maillerde fiyat artırımına gideceklerini biliyorum.
Elinizi çabuk tutmalısınız.Fiyat yüksek gelmesin birkaç yatırımdan sonra parasını fazlasıyla çıkarıyorsunuz.Kredi kartına taksitle de satın alabilirsiniz.Ürünü satın aldıktan sonra 2 dakika içinde kurulumu sağlanıyor.Alttaki video bu kurulumu anlatıyor.


Bana göre 3 şey çok önemli 
  • Ürün hakkında olumsuz en ufak bir şikayet yok
  • Ürün sahipleri 7/24 destek veriyorlar ve ürünlerinin arkasındalar
  • Robot matematiksel algoritmalarla otomatik çalışıyor.
Ürün hakkında gelen olumlu yorumlar da bu yazılımı satın almak için temel nedenlerinden birisi olsa gerek.O yorumlardan bazılarını sizler için derledim.Lütfen okuyunuz.Resimleri tıklayarak büyütünüz.
YORUM 1

YORUM 2


YORUM 3


YORUM 4


YORUM 5


YORUM 6


YORUM 7



YORUM 8


  Arkadaşlar yorumlar birçok şeyi açıklıyor,herkesin memnun olduğunu görebiliyoruz.

Arkadaşım evden para kazanmaya,otomatik yazılımlara veya forex'e ilginiz varsa mutlaka 
Göz atın.


          İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

6 yorum:

  1. Hasan Sönmez2 Nisan 2015 12:19

    Boş boş yorum yapmışlar ulan adamlar 70.000$'lık rapor paylaşmış, siz hala burada 5$ 10$ tırı vırı yapın. Ben de kullanıyorum gayette memnunum gece gündüz anlamadığım her şeyde hemen destek oluyorlar, daha geçen ay 15.000$ kazandım net.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler Hasan BEY.

      Sil
    2. Ozgur bey nette tesadufen rastladim ben bu robota. Bilgi vermeniz mumkun mu. a.ereli@hotmail.com

      Sil
  2. Merhaba arkadaşlar, ben 2 yıldır kullanıyorum bu robotu. Başarılı bir robot hatta bugüne kadar gördüğüm en iyi teknik analiz yazılımı diyebilirim. İşlem mantığı bir kere çok iyi siz kendinize göre ayar yapıp butonuna basıp çalıştırıyorsunuz o kendisi otomatik çalışmaya başlıyor, sonrasında siz müdahale falan da etmiyorsunuz işlerine. Epey kazandık forexten, aynısının borsası da olsa keşke, borsa istanbulda kaybettiğim parayı geri alırdım.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ben robotu yeni satın aldım. İlk gün iki paritede sell olarak emir acıp 20 dolar kar ile emirleri kapattı. Aradan 24 saat geçmesine rağmen yeni emir açmadı.Pariteler sürekli düşerken yeni emir açmıyor. Neden acaba bien yazarsa memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Robotun emirleri hiç silinmez ki sürekli emir olur grafikte, sorularınız olursa Anna Hanımlara iletin arzu ederseniz uzaktan bağlanıp kontrol etsinler sorun var mı.

      Sil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.