5 Ekim 2014 Pazar

OJOOO REKLAM SİTESİ | ÖDEME KANITLI | GÜVENİLİR PTC SİTESİ


Ojooo Reklam Sitesinden Ödeme Aldım | Ödeme Kanıt Resmi




Arkadaşlar Ojooo adlı siteye kayıt olmuş ve sizinle paylaşmıştım.5 saniye ve 30 saniyelik reklamlarla para kazanabildiğimiz bir siteydi bu.Dikkat edin dünyanın her yerinden 5 milyon 650 bin kullanıcısı var.Forumdan ararsanız bulursunuz.Videoda çekmiştim.Henüz yatırım yapıp premium üyeliğe geçmedim ki yıllık 39 dolar.
Ben bir test çalışması yaptım ve 15 günde 2.77 dolar kazandım.Ve parayı hesabıma istedim.Bazı arkadaşlar bu sitenin scam olduğunu ödeme yapmadığını söylüyorlardı.Herhalde bilmeden konuşmuşlar.Çünkü aradan 2 gün geçtikten sonra bu para paypal hesabıma yatmış.Altta onun resmini paylaşıyorum.Yani anlayacağınız bu siteye rahatlıkla üye olup hemen para kazanmaya başlayabilirsiniz.Bunu rahatlıkla önerebilirim artık çünkü testi geçtiler hem de 2 günlük kısa bir sürede.Artık herhalde premium hesaba dönebilirim.Demek ki scamm değil güvenilir bir siteymiş.Dikkat edin 15 günde 2.77 dolar 1 ayda yaklaşık 6 dolar eder.Premium olsaydım 12 dolar edecekti.100 OTO REF alırsam da ayda en az 40 veya 50 dolar edecektir.Resim altta elime az önce geçti.

Ojooo sitesi ile ilgili ayrıntılı bilgileri şu sayfamda paylaşmıştım.Dönüp okuyabilirsiniz.

  • Ücretsiz kayıt
  • 5.600.000 üye
  • Güvenilir Ptc sitesi
  • 2 günde paypal hesabınıza ödeme
  • Ref alarak hesabı katlama imkanı
  • Premium hesaba geçerek her şey katlamalı hesap

Ücretsiz kayıt olun TIKLA



Sorularınız için hep buradayım yazabilirsiniz.
        İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

3 yorum:

  1. Beni kaydeder misin.Ali
    gülali23@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim Ali yukardaki yazıdaki linke tıklayarak sen kendin kaydolabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Ben kaydoldum.Hemen premium hesaba geçtim.Çabuk kazanmam gerek.Yıllık 39 dolara her şey iki katına çıkıyor.Yakında 100 de otoref alacam.
    Davut-Osmaniye

    YanıtlaSil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.