25 Ekim 2014 Cumartesi

FOREXTE 4 ADIM KAZANÇ METODUM | İZLEYİN




Bu blogu takip ediyorsan artık biliyorsun,bu blogda sadece denenmiş ve kesin para kazandıran yöntemleri vermeye çalışıyorum ve bu teknikleri bizzat kendi üzerimde deniyorum.
Arkadaşım işte fırsat geldi Forex de ikili opsiyonlarda nasıl para kazanacağını bilmek istemez misin?Bu tekniği önce son çektiğim gerçek yatırım videosundan izleyiniz.Tüm aşamalar denk geldi,anlatıyorum. Lütfen sonuna kadar izleyin.

VİDEOYU İZLEYİN







Mailime son gelen yorumu en önce okumanı istedim,lütfen resmi tıklatıp büyüterek okuyun.




Videoda anlatılan formülü defalarca denedim,gerçekten kazandırıyor sen de deneyebilirsin.Sistemi araştırarak buldum ve Binaryonline'da yatırım yapmaya devam ediyorum.İlk gün 500 dolar yatırımım bana 25 dakikada 60 dolar net kazandırdı.Saatte 70-180 dolar arası kesin para kazandırıyor.Şimdi sistemi ilk gördüğümde henüz yatırıma başlamadan herhangi bir opsiyon firmasındaki deneme çalışmalarımı izleyeceksiniz.Denemek ve görmek istiyordum çünkü sonucu.Hayretler içinde kaldım.Sonuç mükemmeldi.

YENİ!!! BinaryBook Ortadoğu piyasasından yatırımcı kabul etmeyi durdurduğu için BinaryOnline şirketiyle çalışabilirsiniz.

Ben de artık bu firmadan yatırım yapıyorum.Gayet kaliteli ,Türk çalışanları da olan uluslararası bir firma.
Firma Adresi ➤➤ TIKLA
Türk Müşteri temsilcisi➤➤ahmad.hassam@binaryonline.com 
Çok başarılı olmanız dileğiyle...

Özgür MARAL




Evet her şeyiyle sistem çalışıyordu.Ben de esas yatırımı yapacağım ve sistemi uygulayacağım.Binarybook firmasına kaydoldum.Şimdi oradaki yatırım ve sistemi uygulayışımı izleyeceksiniz.
Alttaki videoyu da sonuna kadar izleyin lütfen.
YENİ!!! BinaryBook Ortadoğu piyasasından yatırımcı kabul etmeyi durdurduğu için BinaryOnline şirketiyle çalışabilirsiniz.
Ben de artık bu firmadan yatırım yapıyorum.Gayet kaliteli ,Türk çalışanları da olan uluslararası bir firma.

Firma Adresi ➤➤ TIKLA

VİDEOMU İZLE


Arkadaşlar videonun kapağında olduğu gibi resim her şeyi anlatıyor.
ben sadece Avro/Amerikan doları döviz kuru çifti ile ticaret yapmayı tercih ediyorum. Bunu tercih etmemin sebebi ise belirli bir döviz kuru çifti ile 60 saniyelik takaslarda 70% sabit geri kazanım oranı sunulan belirli bir ticaret platformunu keşfetmiş olmam. Söz konusu ticaret platformu FM Taciradındaki bir simsar tarafından sunulmaktadır.

53%’ün üzerinde renk oranına sahip bir çifti seçmek tercih edilir ve şiddetle tavsiye edilir.

Sistemi Yeniden Geliştirdim Lütfen Siz de Öyle Yapın

Tacirin seçimini kontrol et(En az 3 veya 4 firmadan teyit et)

1.adım  5 dolarla yatırım yap (Tabiki 60 saniye opsiyonunda)Kazanırsan 5 dolarlık yatırımlara devam et.

2.adım   Kaybedersen 20 dolarla yatırım yap (Tabiki 60 saniye opsiyonunda)Kazanırsan 1.adıma dön

3.adım  Kaybedersen 50 dolarla yatırım yap,kazanırsan 1.adıma dön

4.adım  Kaybedersen ki bu çok çok nadir olur...
1 kere 50 dolar ve 1 tane de 100 dolar yatırım yap 
Kazansan da kaybetsen de 1.adıma tekrar dön.Sonuçta çoğu kişi 250-500 dolar gibi küçük meblağlar ile yatırım yapmaya başlıyor.Yani 4.adımı herkes yapmayabilir.
Israrcı olmayın.Hesabınız küçükse ilk adıma tekrar da dönebilirsiniz.Ama sarıyla gösterdiğim teknik genelde kazandırır.Çünkü normal şartlarda bu sistem devamlı kazandırır.Lütfen alttaki videoyu dikkatlice izle tüm basamaklar bir kez daha ayrıntılı bir şekilde anlatılacaktır

PÜF NOKTASI

Arkadaşlar lütfen burayı iyi okuyun!!!

Arkadaşlar bu sistemi defalarca  test ettim,çok deneme yaptım.
Bazı arkadaşlar bazen işlerin ters gittiğini ve bir müddet para kaybettiklerini söyleyebiliyor.Para kaybetmemek için şu iki şeyi mutlaka yapın,kesinlikle işe yarayacaktır...

1-Alttaki işlemde kazandı veya kaybetti yazısını görmeden yukarıdan tekrar pozisyon açmayın.
2-Bazen tacirlerin yönü yanlış olabiliyor,bunu birkaç pozisyondan rahatlıkla anlayabilirsiniz.İşler ters gider ve para kaybetmeye başlarsınız.İşte o zaman yapacağınız şey tacir seçiminin tam tersi yönde işlem yapmaktır.Her şeyin yoluna girdiğini ve tekrar kazanmaya başladığını göreceksiniz.
Sonuçta bu sistemle 1 saatte en az 70-180 dolar arası para kazanmalısınız.
Son not
İşte Kazanç Dekontum

2000 dolar para çekimi yapılmış
İsme ve tarihe dikkat edin.
 Alttaki siteye gitmenize gerek kalmamıştır çünkü yatırım yaptığımız yer Binarybook'ta ücretsiz indikatörler devreye girmiştir.Bu bize yeterli olmaktadır.

Bu adres üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz, çok yoğun bir araştırma sonucu bu sitenin güvenilir olduğunu ispatlı. Türkçe dil desteği de bulunmakta.Euro/Usd paritesinden 5,15,30,60 dakikalık indikatörlerin hesaplarıyla ortaya çıkan yön otomatik veriliyor.al,güçlü al,sat,güçlü sat,nötr gibi.

Yukardaki siteden trend yönünü takip edin.Bu ilk tavsiyem.

İkincisi bazen sitedeki yatırımcı yönünün tam tersi yönde işlemler gerçekleştiriyor başka firmalardaki yatırımcılar yani yön zıt olabiliyor.1 tur kaybınızın ters yönüne 5 er dolarlık 4 tane opsiyon açın işlem güzel yürüyorsa o yöne devam edin.
Aynı şeyi yönü ilk tayin ederken de yapabilirsiniz.
Yni sistemin esas adımlarına geçmeden 4 kez 5'er dolarlık yatırımla.Yönü bulmaktan bahsediyorum.Yön bulunduktan sonra korkmayınız.
Bu da başka bir arkadaşın mailime gönderdiği kazanç dekontu ...Gerçekten mükemmel.


Tam tamına 17.500 dolar para çekmiş Binary'den.Tebrikler.

Umarım ne demek istediğimi anladınız...












Lütfen yukarıda tüm anlatılanları aynen ve tam uygulayınız.
Konuyla ilgili son çektiğim video






Bakın 4.adımdan sonra kaybetmiş ve hemen bir 100 dolar bir de 50 dolar yatırımı aynı anda almışım ve kazanmış.Alttaki resimde aynı gün ve 10 dakika sonrası sonuç aynı

Tabi bu küçük yatırımlarda pek tat vermez.Siz 4.adımı kaybettiğinizde paranız büyüyene kadar ilk adıma dönebilirsiniz.



Gerçek hesap görüntüleri videosunu görmek isteyen arkadaşlar
son iki videom altta izleyin lütfen!!!
GERÇEK YATIRIM GÖRÜNTÜLERİ




Bu yazının linkini sosyal paylaşım platformlarınızda veya site veya forumlarda paylaşırsanız çok sevinirim,böylece daha çok arkadaşımıza da ulaşmış oluruz.
Çok teşekkürler...




VİDEO İZLE

YATIRIM PLATFORMU TANITIMI




Lütfen tam ekran izleyin ve en az 2 kere izleyin ayrıntıları kaçırmanızı istemiyorum.

!!!Türk parasıyla yatırım yapacaksanız sıralamanız şöyle olmalı
Tacirin seçimi-20 lira-50 lira-200 lira

“Tacirin Seçimi” Aracı, FM Tacir tacirlerinin çoğunluğunun izlediği yönü görmenize imkân verir. Bu sosyal ticaret aracı, ticarî kararlarınızı vermek için çoğunluğun bilgeliğinden faydalanmanıza imkân sağlar.

Başarı %100 ,kesinlikle güvenebilirsiniz.Evet nihayet çalışan bir sistemdi bu.Artık kaybetme korkusu olmadan yatırım yapabilirsiniz.


Not:Anlatılanlar ve  videolar gerçektir.Ancak en nihayetinde sadece bir tavsiyedir.Kendi kararınızdır ve alacağınız risk tamamen size bağlıdır.Sonuçta  Forex ve özellikle ikili opsiyonlar riskli yatırım araçlarıdır.Sistemi önce bir demo hesapta test etmeniz yararınıza olacaktır.Karar en sonunda size aittir.Önemle dikkatinizi çekiyorum.  

Hafta içi 5 gün yatırım yapılabilir.Teknik açık.Ben
kullanıyorum.Türkçe ara yüzü olan bu firmaya kayıt olup en az 250 dolarlık yatırım yapın arkadaşlar.Dediğim gibi sisteme güvenin.Panik yapmayın.250 dolara %20 bonus ,500 dolar ve üstüne %50 bonus verilmekte.

Binaryonline firması 3 gün içinde kazançlarınızı Türkiye'deki bankanıza havale yapıyor.Alttaki dekont tarafıma gelmiştir.Yani ödeme konusunda bir sıkıntıları yok.

Ben de artık bu firmadan yatırım yapıyorum.Gayet kaliteli ,Türk çalışanları da olan uluslararası bir firma.

Firma Adresi ➤➤ TIKLA


Kazanın ve bana başarı öykünüzü yollayın!











                               Hesap açma linki TIKLAYIN

                                     

         
    PEKİ NEDEN BU FİRMA BAŞKA FİRMA MI YOK?


      Bazılarınız neden bu firma diyorsunuz haklısınız.Birçok yatırım firması gezdim,ben de.Birçok olumsuzluklar yaşadım.Tavsiye üzerine bu firmaya geçtim.Ve şu ana kadar Allah'a şükür en ufak bir olumsuzluk yaşamadım.Bir yöntem keşfettim ve bu sistem anlattığım firmaya çok uydu.Ve orada da devam ediyorum
Biliyorsunuz ben 5-20-50 dolarlık yatırımlar deniyorum.Yani 5 dolarlık yatırım benim 60 saniye yönteminde temel direk.Yatırım firmalarının %90'ı 5 dolarlık yatırıma izin vermiyor.Aradım yoksa en başta.Bazısı en az 10, hatta bazıları 24 dolarlık yatırım açılmasına izin veriyor.En son baktığım firma ise en az 12 dolar.Dolayısıyla benim sisteme uymuyorlar.
O yüzden bu yöntemi tanıtırken mecburen bu firmayla beraber öneriyorum.Sistemin yakışığı bu zaten.Yani bu firmaya göre biçilmiş sanki.Artı olarak da Türkçe olunca ve Türk yetkililerle sorun olursa irtibata geçebileceğimi bildiğimden bu firmayı öneriyorum.Umarım anlatabilmişimdir.


                                 Yatırım firmasının tanıtımı









Hesap açtığınızda Türk masası temsilcileri sizi arayıp her türlü bilgilendirmeyi yapacaklardır.

Not:Yatırım yaparken isterseniz şöyle deneyin fayda sağlayacaktır.
Tacirin seçiminin doğru olup olmadığını önce 10 dakika Binaryoptiondemo sitesinde deneyin her şey yolundaysa yukrda verdiğim linkteki esas yatırım hesabınızda uygulayın.

Lütfen kazançlarınızı ve sorularınızı bana mail atın.Eminim ki para kazanacaksınız.
parapostal@gmail.com




Senin gibi 250 dolarla yatırıma başlayan bir arkadaşın maili lütfen oku.

Kocaman bir TEŞEKKÜR'le başlamak istiyorum!! Bu sabah uyandığımda, senin sistemi test etmek için, trade101'de bir hesap açmaya karar verdim. Sana bir özür borçluyum galiba, çünkü sistemin 10 denemenin ancak birinde başarılı olacağını düşünmüştüm – yanılmışım abi. İkili opsiyonlardan NİHAYET kâr etmeye başladığıma inanamıyorum, saatlerce üzerinde çalışmama da gerek kalmadan. Başarıya götüren bu 4 adım gerçekten işe yarıyor – inanılmaz! 250$'lık bir deneme hesabı açtım ve senin sistemi kullanarak 12 – 13 işlemden sonra, hesabım 1,286$'a ulaştı.
Sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Bu paranın benim için ne anlama geldiğini bilemezsin!
Başarımıza,
Demircan H.”

Metodumuzu deneyen başka bir arkadaş bir test çalışması yapmış işte 

yorumu ve kazanç resmi


1000 dolar başlangıç 15 dkda 1383 dolar .Mükemmel


Aldığım buna benzer birçok maile sadece bir örnek bu. Sistemimi 

henüz denemediyseniz, hemen şimdi başlayabilirsiniz.

Sayfanın altına gelen yorum da sürpriz oldu.Tıklayıp yorum 

kutucuğunu lütfen okuyunuz.





131 yorum:

  1. Ben Karstan Salih,
    Merhaba arkadaşım sizin anlattığınız firmaya aynen dediğiniz gibi geçen hafta üye oldum ve 400 dolar bir yatırım yaptım.Daha önceden biraz para kayıpları yaşamıştım ve artık forexe inanmıyordum.Ancak videolarınız ilgimi çekti Youtubedan gördüm.Bir iki izledim.Son bir kere senin verdiğin linkten üye oldum.Öyle olmayacağını düşünüyordum ama.Şok..Aynı anlattığın gibi 4 adımda paramı karıyla hep çıkarıyordum.Sanırım 15 denemede bu 4 adım yönteminde 1 kere mi ne başarısız oldu.Galiba o da benim hatamdan,kaybedince hızlı davranamadım.Şu an arkadaşım param 950 dolar.
    Allah senden ve bu tekniği bulan arkadaşlardan razı olsun.Sana teşekkür mahiyetinde bu yorumu yapmak istedim.Sağolasın.

    YanıtlaSil
  2. Ben bir bayanım ve forexten hiç anlamıyorum.Biraz birikmişim var kenarda.Sadece bu tekniği uygulayarak yine para kazanabilimiyiz?
    Bu konuda biraz bilgi verir misiniz bana.
    Eskişehirden bir bayan.

    YanıtlaSil
  3. Hanımefendi bu tekniği uygulamanız için forex bilmenize gerek yoktur.Videolarda gösterildiği gibi sisteme güvenin.Tacirin seçimine çok dikkat edin.Ve adımları uygulayın o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parayı nasıl çekebiliyoruz kaç günde hesabımıza geçer acaba

      Sil
    2. meraba para kaç günde hesabımıza geçer acaba.

      Sil
    3. Cem Bey para 3 gün içinde Türkiyede istediğiniz bir bankaya çekebiliyorsunuz havale yoluyla.Garanti Bankası hariç.

      Sil
    4. abi en az ne kadar para çekebiliyoruz

      Sil
  4. Bu arkadadaşın yazılarına güvenirim.Daha önce de Alman Forex Robotu tanıtımını yapmış ve satın almıştım.Çok da memnun kaldım.Şimdi o robottan para kazanıyorum.Videolar bana çok cazip geldi.Sanırım verdiği linkteki firmaya kayıt olup.bU pazartesi yatırıma başlarım.Sonuçları da burdan size haberdar ederim.
    Ferhat Adabey
    ferhatadabey@gmail.com
    Kullanım sonrası soru sormak isteyen olursa yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  5. Hocam teşekkür ederim,şu an kayıt yaptım.İşallah pazartesi yatırıma başlayacağım.Umarım hayırlı olur.
    Sedat

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olur inşallah Sedat.
    İnşllah bol kazançlar sağlarsınız.

    YanıtlaSil
  7. Ben Ömer,
    Kaydımı yaptım ve 1000 dolar yatırım yaptım.Umarım her şey videolardaki gibi olur.Çünkü para kazanmaya ihtiyacım var.2000 lirayı bankaya 1 ay faize koyuyorum.Bana 20 tl zar zor veriyor.Bir de böyle deneyeceğim bakalım.Videolardan çok etkilendim.Kanıt videosu gibi olmuş.Siz de böyle yatırım yaptığınızı görünce bismillah dedim ve hesabı açıp 1000 dolar girdim.1000 dolara %50 hoşgeldin bonusu verdiler.Yani şimdiden hesabım 1500 dolar oldu.
    Bakalım senin sistemle ne kadar para kazanacağız.Umarım herkes para kazanır.Tanıtım ve videoların için çok teşekkür ederim.Sitenin Türkçe ara yüzü oluşu ve Türkçe muhattaplar bulmak da ayrıca güzel.Kazançlarımızı komisyon kesilmeden istediğimiz bankaya havale edebiliyorlarmış.Bu da güzel.İyi ginler.Pazartesini iple çekiyoum.

    YanıtlaSil
  8. Ömer Bey hayırlı olsun eminim para kazanacaksınız inşallah.1000 dolar yatırımınıza 500 dolar bonus almanıza çok sevindim.Bu demektir ki şimdiden 500 dolar kazandınız.Hayırlı olsun.Lütfen kazançlarınızı bana mail atmayı unutmayın.Bunu duymak hoşuma gider.
    parapostal@gmail.com hesabına mail atarak durumunuzu bildiriniz lütfen.

    YanıtlaSil
  9. Bir deneyelim bakalım.Hayırlısı.

    YanıtlaSil
  10. Bugün yatırıma başladım ve 250 dolar kar ettim,inanılmaz bir şey bu.Woooow.
    Herkesin denemesini tavsiye ederim.
    Muş-Bulanık Selahattin

    YanıtlaSil
  11. merhaba ikili opsiyon 60 saniye metodu yazınızı videolarınızı dinledim merak ettimde kazandığımız parayı nasıl geri alıyoruz kaç günde bir ödeme yapıyor limit varmı benim için önemli? cevap yazarsanız sevinirim foreks le ilgiliyim gcm forekste işlem yaptım kayıplarım oldu alman foreks sinyalleri de ilgimi çekiyor, o nu da denedinizmi? para çeken arkadaşlar yorum yazın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda cevap yazdığım gibi paranızı 3 gün içinde banka havalesi yoluyla Türkiyede istediğiniz bir bankaya çekebiliyorsunuz.Alman Forex robotu kullanmıyorum,ama çok iyi bir ürün olduğunu biliyorum.

      Sil
  12. Geçen hafta bu yöntemle denilen firmada 500 dolar yatırımla başladım bu sisteme şu an param 1725 dolar.Arkadaşa teşekkür ederim,dediği yöntem işime yaradı.Daha önce forexten 5000 dolar para kaybeden biri olarak ilk kez para kazanmaya başladım.Teşekkürler.
    Göktuğ-Niğde

    YanıtlaSil
  13. Nihayet kazandım.Bu yöntemle kazandım.

    YanıtlaSil
  14. Kazanan arkadaşlarımız yorumlarını ve kazançlarını buradan paylaşırlarsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. İlk yatırdığım 500 dolar 2 gün içinde 200 dolara düşünce bir anda yüzüm asıldı,ama sonra sakin ol dedim ve bir nefes aldım.Hiç acele etmedim.Sadece trend yakaladığımda ve üst üste kazandığımda yatırımlara devam ettim.Kaybedince ters giden bir şeyler var deyip yatırıma ara verdim.Tacirin seçimini 4 ayrı yerde kontrol ettim.Ayrıca euro/usd paritesindeki o günkü analizleri okudum.Sonuçta 1 hafta geçti şu an param 1278 dolar oldu.paylaşayım dedim.Heyecan yapmayın.Kaybetemeye tahammül edemeyeceğiniz parayı yatırmayın.Panik hiç yapmayın diyorum.
    İzmir-ÇEŞME Mustafa

    YanıtlaSil
  16. Siteden hesap açtım,çok yardımcı oldular.Bugün artık bitiyor.Haftaya pazartesini iple çekiyorum.Çok heyecanlıyım.500 dolar yatırdım.Bakalım neler olacak.
    Firdevs-Hatay

    YanıtlaSil
  17. Hayırlısı olsun Firdevs Hanım umarım siz de kazanırsınız.Sonuçları lütfen buradan yazın.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar bu yöntem gerçekten de kazandırıyor.Denemelerimde 1000 dolar 4000 dolar oldu.Şaka gibi ya gerçekten.
    Aliş

    YanıtlaSil
  19. Özgür Bey size çok ama çok teşekkür ediyorum.Binarybooka kayıt oldum ve sizin yönteminizle tam 1125 dolar para kazandım.Harika bir sistem bu.Denemek isteyen arkadaşlara tavsiye ediyorum.
    Martin-İzmir

    YanıtlaSil
  20. Geçen hafta başladım 52 dolar kar ettim.ilk önce 250 dolar yatırdım.bakalım bu hafta ne olacak.şimdilik iyi gidiyor.

    YanıtlaSil
  21. Neden hep demo sitelerde kayıt yapıyorsunuz ,gerçek hesapta da video çekseniz diyen arkadaşlar için gerçek yatırım görüntüleri içeren videomuz yukardaki sayfaya eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  22. Yaşasın kazandım,kazanıyorum...
    Melih

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Özgür Bey videonuzu izledim ve çok etkilendim. Bu site ödeme yapıyormu acaba? Siz hiç para çekimi yaptınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yukrdaki sayfadaki 600 dolar Binarybooktan aldığım ödemedir.3 gün içinde hesabıma geçti.

      Sil
  24. Teşekkür ederim arkadaşım en kısa sürede deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar yukardaki anlatılanlar tamamen yalan demek isterdim ama doğru
    ilk gördüm hadi ordan dedim,bir daha baktım acaba mı dedim,bir daha baktım ve girdim olaya ve hayretler içerisinde kaldım,gerçekten kazanıyordum.Sistem işliyor arkadaşlar.Harika,perfect,süper,süper ötesi....

    YanıtlaSil
  26. hepinize merhaba ben orhanim ve azeriyim turkiye Salamlar soylerim can kardesim bilmek stiyordum ben azerbaycanda ola - ola binarybookdan para kazana bilirimmi?Yeni kazandiqim parayi Azerbaycan banklarina kocure bilirimmi? Oncelikle tessekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orxan kardeş merhaba,elbette dünyanın neresinde olursanız olun bibarybook firması bankanıza 3 gün içinde havalenizi gerçekleştirecektir.Şüpheniz olmasın.
      Yukardaki yazı linkini Azerbaycandaki forum ve sayfalarınızda paylaşırsanız çok sevinirim.Teşekkür ederim.

      Sil
  27. Elbetter paylasirim .Birde hocam ben kazandiqim parayi bankaya yokda kendi visa kartima kocure bilirimmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Orxan Bey,ister banka hesabınıza veya visa kartınıza sorunsuz havale çıkarırlar.Paylaştığınız için teşekkür ederim.Görüşmek üzere.

      Sil
    2. Merhaba hocam ,Ben sizin videodaki firmalara girdim ve 1.binarybook 2.binary options demo 3.ve4. cunu bulamadim googlede... lutfen yardimki olun googlede binary options pairs yazmaliyimmi? yoksa?......Birde hocam ben forexle birinci defadiki kullaniyorum Bu Alman robotu nediki?qisa melumat vererdiz..Tesekkurler

      Sil
    3. Ha birde unuttum soyleme Alman forex nerden satin ala bilirim para kazanma icin?qisaca umumi melumat almaq icin hangi sayta girim ?Kusura bakmayin cok soru soruyorum.Sadece bilmiyorum da oyuzden. Tesekkurler

      Sil
    4. Orxan Bey selamlar,estağfurullah soru sormanız gayet doğaldır.
      Binarybook ve diğer siteleri bulamadıysanız yukardaki yazılarımda adı bahsi geçen linklere tıklayınız otomatik gideceksiniz.
      Alman Forex Robotu yazılımına gelince ikili opsiyon değil normal forex yatırımlarında kullanılabilecek otomatik bir yazılımdır.Yazılım size al ve sat sinyallerini otomatik gösteriyor veotomatik bir şekilde çalışıyor.Onunla ilgili geniş bir tanıtım yazısı yazmıştım.Orada kullanıcı yorumlarını ve videoları da bulabileceksiniz.Verdiğim linki kopyalayarak internette adres çubuğuna yapıştırın ve enterlayın.Orada geniş ve ayrıntılı bilgiler bulabileceksiniz. Bu linki kopyalayın sağ tıklayarak. http://paraposta.blogspot.com.tr/2014/07/forex-robotu-alman-forex-robotu.html
      Yine ve her zaman soru sorabilirsiniz.Teşekkür ederim.

      Sil
  28. Hocam ben Alman forex robotu hakkda bilgim yok o nasil calisir?ve onu nerden satin almam gerekir? qisa melumat verin lutfen.Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orxan Bey aşağıya cevap yazdım.Lütfen mailinizi yazın daha iyi iletişim sağlarız.

      Sil
    2. Bana buraya mail gönderebilirsin.

      Sil
  29. Mereba Hocam ben dediyiniz kimi linke girdim ,amma ben 1 tane sesli videoya rast geldim ve alman forex robotu nereden satin alinir onu bilmiyorum.Alman forex robotu bedava si olur? Birde Hocam ben skypimi veriyim bana ulasin lutfen .bu arada benim bilgisayarim windouws 8.1 .Yeni bu robot windouws 8.1 isleyecekmi? Hocam dediyim kimi lutfen skypimi arayin cok sevinirim skyp bu: orxan_333_ Birde azerbaycanda cok dostlar maraqlanmaqa basladi cok tesekkurler sizin sayt linkinizi de verdim azerbaycan saytlarina ..Hocam skypimi arayin ne zaman istersiz her zaman acik beklkiyorum Iyi aksamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://goo.gl/BI1NQq Alman Forex Robotu satın almak için yandaki
      linki kopyalayıp adres çubuğuna yapıştırın.Enter yapın ürünün sitesi çıkacak oradan sipariş verebilirsiniz.
      Maalesef skype'ım yok.Mail adresinizi yazarsanız yardımcı olabilirim.
      Görüşmek üzere...

      Sil
  30. Iyi sabahlar. Hocam benim Mail adresim bu: omamedov1994@gmail.com Skypiniz olsaydi cok iy olurdu.Zaten 2 dekkaya aca bilirsiz .Ben istiyordum sizinle sesli konusamaq bazi seyleri burada yazamam.Duzu burada yazsaq cok iyi olur .Bilmyenler faydalanir .bir video hazirlayin.yeni o videoda alman forex robotunuu nasil calismasi onu bilmek istiyorum .satin almasin bildim ,amma nasil calisdiracaqimi bilmiyorum.onunla iygili bir sesli video hazirlayin Yeni siz konusa -konusa yapin ,muzikle deyil.cok sevinirim.Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  31. Hocam bir demo hesabi acdim sizin videodaki sayta girdim bana 1000$deneme icin verdi ve ben yatirim yapiyorum kebul etmiyor neden ola bilir?

    YanıtlaSil
  32. Hocam bu benim fasebook linkim https://www.facebook.com/profile.php?id=100008613099605

    YanıtlaSil
  33. Hepinize urehden SALAMLAR yaaa inanmayacaksiniz KAZANDIM.. hemide coook...........BAKIN 250 Dollar binary booka yatirdim sora onunla yavas-yavas yeni 10$,20$,5$ yatirdim ve oyle kalkdim BU HELE HEPSI DEYIL hesabim 650$ olunca dostar RISK ELIYIB 250$ YATIRDIM EVET DOSTLAR 250$sonra .VE 425$ kazandim EVET BU HELE HEPSI DEYIL DEDIKLERIM SEY BIR GUNDE OLDU SONRA TEKRAR 3 DEFA DENEDIM IKISINDE KAZANDIM BIRISINDE KAYP ETTIM YAAA INANAMIYORUM YAAA DOSTLAR COK RISLI BIRDE YAPMAYACAM ....AMMA BEN HEC KIME YAPMAMASINI TERCIH EDIYORUM SONRA 1 TANE DAHA DA KOYDUM KAYB ETDIM ...AMMA DOSTLAR 1005$KAZANDIM BIR GUNDE BU SAKAAA DEYIL DOSTLARR SEVINCIMI SIZINLE PAYLASDIM HEPINIZE IYI CALISMALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok sevindim Orxan Bey.Tebrik ederim.Bu yöntemle umarım diğer arkadaşlarımız da kazanır.İyi günler.

      Sil
  34. Bugün yatırıma başladım.Sonuçları bildiririm.
    Mersinden Orhan...

    YanıtlaSil
  35. Yatırıma başladım evet ve dün 195 dolar para kazandım.İnanamıyorum.Böyle olacağını bilmezdim.Palavra diyordum ama.Gerçek çıktı.Nihayet internette gördüğüm bir sistem gerçek çıktı.Teşekkürler.
    Mersinden Orhan...

    YanıtlaSil
  36. Kazanan arkadaşlarda video koyarsa inanırım çünkü sizin affiliate kodunuz var bu tedirgin ediyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Bey Selamlar,yorumunuz için teşekkür ederim.Umarım arkadaşlar yorumunuzu görür ve video çekerler.Ama videoyu bana göndermeleri gerekir yayımlamak için.Çünkü buraya yorum kısmına koyamaz.Video göndermek isteyen kardeşlerim parapostal@gmail.com adresine gönderebilirler.

      Sil
  37. Özgür bey bu sistem hafta içi ve gündüzleri mi uygulana bilir acaba yoksa 24 saat uygulanabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi 5 gün gece ve gündüz uygulanabilir,Admin Bey.

      Sil
    2. Yanlışlıkla admin olarak geçmiş. Teşekkürler Özgür Bey.

      Sil
    3. Hiç önemli değil Cahit Bey...

      Sil
  38. Özgür Bey, en az ne kadar yatırabiliriz başlangıçta ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur Bey Selamlar,
      En az 250 dolar yatırım kabul ediyorlar ve 250 dolarınıza 100 dolar da kendileri bonus veriyor.Artı olarak 5 dolarlık yatırımlara izin veren bir firma.Çoğu firma bunu kabul etmiyor.Örneğin adını vermeyeyim bir firma 60 saniyelik yatırımlarda alt limit 24 dolar olarak işlem yaptırıyor ki bu çok fazla.

      Sil
  39. Başka bir sorun daha var tacirlerin seçimine bakarken sadece BINARYBOOK sitesine bakmak yeterlimi? Yoksa diğer sitelerden teyit etmek şart mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Binarybook sitesindeki tacir seçimine güvenmekle beraber başka sitelerden de teyit etme yolunu seçiyorum.Örneğin empireoption,optionxso,24option firmalarındaki tacirleri de kontrol ederim.Hatta önce tacir yönünü demo sitede 10 dakika test eder,kazanıyorsam binarybook adlı siteye gider gerçek yatırımda bulunurum.Umarım bilgiler yararlı olur Murat Bey.

      Sil
  40. Sistem çalışıyor,teşekkürler özgür.Demo sitede test ettim ve e kitaptaki adımları aynen uyguladım.Çalışıyor.Umarım gerçek hesapta da aynı başarıyı yakalarım.Selamlar...
    Süleyman T. Zonguldak

    YanıtlaSil
  41. 50 tl ile başlasam sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  42. 50 tl ile işe başlasam sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5o tl ile yatırım hesabı açan bir firma bilmiyorum ben? Bir bütçe ayırmalısınız bu yatırıma Mrv Akts.

      Sil
  43. özgür bey hangi türkiye saatiyle hangi saatlerde girmek daha iyi olur sizce öneriniz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Bey hiç fark etmez...Önemli not.Sistemi hep geliştirmeye çalışıyorum.Bir güncelleme yapacağım.Diğer arakdaşlar da okursa memnun olurum.Tacir seçiminden sonra 5-10-20 ve 4.adım olarak 50 dolar yatıralım.Bu adımda da kaybederse ki genelde kaybetmez 100 ve 50 dolar uygulayalım.%80-%90 geldiğini test ettim.

      Sil
  44. cevabınız için tşkler gerçek hesap videolarınızı izledim tşkler .yeni video larda eklerseniz sevnirim arkadaslar içinde iyi olur iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  45. sen neden bunu herkesle paylaşıyorsun ? bunu hayrına yapıyor olamazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız Bey,keşke adınızı da yazsaydınız.Benim bu formülü paylaşmakla bir şey kaybetmiyorum.Neden paylaşmayayım.Sonuçta 10 yıldır bu tip yazılar ve formüller paylaşıyorum.Paylaşmak güzeldir.Ayrıca bloğuma güzel hit geliyor,yeni arkadaşlıklar kuruyorum.Bilgi alışverişinde bulunuyorum.Sistemi geliştirmem ve düzenlemem için daha çok arkadaşın geri dönüşüne ve tecrübelerine ihtiyacım var.İyi ve kötü yanlarını başka türlü anlayamam.

      Sil
    2. Cevap için teşekkürler merak etmiştim sadece bloğun için mi yoksa binarybook ile bi bağlantın var mı diye (Bey olduğumu nerden çıkardın?)

      Madem geri dönüş istiyorsun yararlı olabileceğini düşündüğüm bir şey farkettim. Videolarını izledim 60 saniye yönteminde eğer ortalama %70lik bir kazanç varsa yani 5 dolara 8,5 dolar veriyorsa sistem. 3. adımda sorun var. 5 ve 10 dolar yatırıp kaybedince 20 dolar yatırıyorsun ve kazanırsan başa dönüyorsun. Ancak 20 dolar yatırdığında kar etmiyorsun çünkü 5+10+20=35 dolar yatırmış oluyorsun ancak 34 dolar kazanıyorsun. Eğer hep 3. adımda kazanırsan hep 1 dolar zarar edersin. Sana tavsiyem 20 dolar yatırırken aynı zamanda bir de 10 dolar yatırman veya 10 dolardan direkt 50 dolara geçmen. Bütçene bağlı. Böylece sistem daha sağlam olur.

      Sil
    3. Yanıtınız için teşekkür ederim hanımefendi.O sadece bir denemeydi.Ben normalde 5-20-50 kaybedersem 100+50 dolar
      Veya 10-20-50 kaybedersem 100+50 dolar diye yapıyorum.
      Ancak uyarınız ve düzeltmeniz için çok teşekkür ederim.Sağolun.

      Sil
  46. GERÇEKTEN KAZANDIRIYOR İNANAMADIM :) arkadaşlar ben 600 tl ile başladım 120 tl bonus verdiler ilk başlarda acemelik heycan panik yaptım ve 450 tlye kadar düştüm sonra demo hesaptan bol bol sizin yönteminizi kullandım gerçekten kazandırıyor 1-2 defa 4. adımda kaybettim bende 5. adım yaptım kendime tüm parayı bastım korkmadan ya herro ya merro dedim kazandım şuan 700 tl ye çıktım sizin yönteminizle yavaş yavaş heycan panik yapmadan. ama bir tavsiyem var grafik çok yukarılardaysa yatırım yapmayın derim ben bi anda dibe çakılabiliyo ve zorlanabiliyorsunuz grafik aşalardayken özgür kardeşimin sistemini uygulayın kazanacaksınız asla panik heycan yok ve zamanlamalara dikkat edeli videoları iyi izleyin bol kazançlar arkadaşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kardeşim güzel yorumun için.Umarım daha da fazlasını kazanırsınız.

      Sil
  47. Pazartesiden tezi yok 1000 dolarla başlıyorum bu işe.Teşekkürler.
    YalnızKurt

    YanıtlaSil
  48. Kardeşim yine ben :) Diğer arkadaşlarıda aydınlatmak amacıyla birkaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim.. Sisteme kayıt olurken kredi kartının fotosunu kimliğinin fotosunu istiyorlar sence ne kadar güvenli ? Ve kaç kez buradan para kazandın veya ne kadar kazandın hesabına para yatırırken bir sorun oluyormu? Ben denemek amaçlı biraz para çekmek istedim ve bana ilkbaşta aldığım bonusu çıkartmam gerektiğini ve en az 3000- 3500 bin kazanmam gerektiğini söylediler sanada ilkbaş böylemi oldu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı şey oldu.Ancak araştırma ve tecrübelerime göre tüm yatırım firmalarında yapılan ve yapılması gereken bir prosedürdür bu.Endişe edilecek bir durum yok.Güvenli yani.Hesabıma para yatırırken ve çekerken hiçbir sorun olmuyor.Kazandığım paraları 3 gün içinde Türkiyede açtığım dolar hesabına geçiyor.Son kazandığım para 600 dolardı.Çalışmaya devam ediyorum.Sistemi geliştirmeye çok zaman harcıyorum,denemeler yapıyorum.Bazen kendi kendime riskler alıyorum.Bonus olayını daha önceki tecrübelerimden bildiğim için kabul etmedim ben.Evet bonusu kabul ederseniz ,sanırım parayı serbest bırakmak için sanırım 20 veya 30 katı ciroluk ticaret yapmanız gerekir.Onun için benim tercih ettiğim bir olay değildi:

      Sil
    2. Nasıl yani anlayamadm burayı _? Para çekme konusunda Sitede alt limit 100(birim yok) diye yazıyor. illa 3000-3500 mü olması mı lazım ?

      Sil
    3. Bonus kullanmışsanız belli bir ticaret yapmanız beklenir.Bonus kullanmamışsanız hemen çekebilirsiniz.

      Sil
  49. Bonus kabul etmemek en iyisi demek ki bende ilkkez böyle bir siteye üye olduğum için terreddüt ettim ama prasedür bu demek herkes gönül rahatlığıyla kayıt olabilir ;) O zaman senin siteminle yatırımlara devam 3000-3500 kazanmak nasıl olsa kolay 1 aya kalmaz kazanırım. İlk para aldığımda dekontu ve kazandığım ücreti sana resmini atcam bloguna belki biraz faydam olur. Böyle yararlı bilgiler paylaştığın için teşekkürler bol kazançlar..

    YanıtlaSil
  50. Bu sefer oldu...Çocuğu yerine koydum.Oh be.770 dolar kar sadece 4 günde.Sağol Özgür.
    Ohhhhhhhhhh beaaaaaaaaaaaaaaa......

    YanıtlaSil
  51. Bir de adınızı yazsaydınız keşke...Önemli değil.Sevindim adınıza kardeşim.

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlar ben Zonguldaktan Fuat.Sizinle deneyimlerimi paylaşacağım.Yukarda arkadaşın anlattığı videoadaki yöntem çok ilgimi çekti.Ve aynı günün akşamı Binarybooktan hesap açtım.Biraz gözükarayımdır.2500 dolarlık bir hesap açtım.Kendim kuyumcu esnafıyım.Ve durumum fena değil.Binarybook firması benden prosedür olarak birtakım evraklar istedi.İşte kredi kartımın ön ve arka yüzü tabi bazı numaraları kapatarak,kimlik fotokopisi vs.Onları mail yoluyla resim formatında gönderdim.Prosedürmüş ve uluslararası güvenlik nedeniyle uygulanamıyormuş.Neyse yatırım hesabım onaylandı.Ertesi gün saat 16.00 da yatırıma başladım iş yerinde Özgür arkadaşın anlattığı gibi tacir yönünü doğru bulmak için birkaç opsiyon firmasının yatırımcı yönlerini kontrol ettim.Demo hesabımdan 10 dakika yatırım yaparak yönü doğru olarak tespit ettim.Ve gerçek yatırım hesabıma geçtim.Çoğunlukla 3. adımda kesin para mı aldım.Bazen 4.adımda paramı aldım.Nadir olarak 50 dolardan sonra kaybettim.Ve arkadaşın dediği gibi 100 ve 50 dolar yatırdım hemen.1 kez kaybettim 3 kez kazandım.Tahminen arkadaşlar 17.45 veya 17.50 sıralarında param ne kadardı biliyor musunuz.Tam 4755 dolar.Şaşırdım,hayret ettim.Yatırımı kestim.Çalışanlarıma birer porsiyon baklava ısmarladım.Yani bu sistem bana kazandırdı.Her zaman böyle gider mi bilmiyorum,ama şimdilik bir harika.Sevincimi sizinle paylaşmak istedim.Düşünen arkadaşlar bir deneyebilir.Benim gibi 2500 dolar başlamazsınız da 250 veya 500 dolarla başlayabilirsiniz mesela.Herkesae başarılar.

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar burda herkes kazandım diyor ama para Çekme konusunda bir tek Admin dekont gösteriyor diğer arkadaşlardan da çeken varsa paylaşırsa dekontunu faydalı olur

    YanıtlaSil
  54. özgür bey ben sizin anlattığınız metodla demo hasapta denemeler yaptım sistem bazen gerçekten işe yarıyor kazandırıyor ama bazende işe yaramıyor kaybettiriyor kazandığımı kaybedip ve sitenin verdiği 1000 dolarlık bakiyeninde altına düşüyor bunu çok kez denedim ve hep kısır döngü oluyor bunun sebebinin yatırımcı tercihinin doğru seçilmemesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum size sorum siz bu tercihi nasıl seçiyorsununz ve sizinde böyle kayıplar yaşadığınız oluyor mu?

    YanıtlaSil

  55. özgür bey ben sizin anlattığınız metodla demo hesapta denemeler yaptım ve bazen gerçekten sistem işliyor kazandırıyor ama bazende işe yaramıyor kaybettiriyor ve kayıplarım sitenin verdiği 1000 dolarında altına düşüyor ama dediğim gibi bazen kazandırıyor yani hep kısır döngü oluyor ben bunun sebebinin yatırımcı seçiminin doğru seçim yapamadığımdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum farklı sitelerdeki yatırımcı tercihlerini de söylediğiniz gibi kontrol ediyorum ama sanırım doğru olmuyor size sorum siz bunu nasıl başarıyorsunuz ve sizinde böyle kayıplar yaşadığınız oluyor mu?

    YanıtlaSil
  56. merhaba son durumlar nedir Özgür Bey.. hersey yolundami ödeme alanlar paylasirsada makbule gecer ..Emre

    YanıtlaSil
  57. merhaba , özgür bey son durumlar nedir acaba sistem ve ödemelerde problem yoktur umarim videeo yüklememissiniz son zamanlarda merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  58. Özgür bey yönteminizi izledim ve hoşuma gitti, bende 250 dolarlık bi hesapla denemek istiyorum, ancak burda hukuki ve mali bir sorun var, spk nezdinde ikili işlem yapmak yasak, her ne kadar para kazansak bile ileride mali takip ve hukuki sorunlarla karşılaşabiliriz, bu konunun hukuki boyutunu biliyorsanız bizi de bilgilendirirseniz sevinirim, saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur Bey,kalitesiz yatırım firmalarında bu risk vardır.Ben kendi firmama güveniyorum.Şu ana kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım.

      Sil
  59. http://www.spk.gov.tr/duyurugoster.aspx?aid=20120611&subid=0&ct=c sanırım yanlış anlaşıldım özgür bey, yatırım yaptığınız firmaya ve size güveniyorum, benim demek istediğim yukarıda linke baktığınızda zaten göreceksiniz, spk nın bu tür siteler için aldığı bi karar var, ve birçok çok köklü ikili opsiyon işlemi sitesi erişime engellendi hatta bu opsiyon işlemlerinde bir numara olan banc de binary nin sitesine girerseniz bir mektupla karşılaşabilirsiniz, ülkenizde kullanmak yasaktır diye, bu konuda spk nın tavrı net, ikili işlem sitelerine kesinlikle izin vermiyor, yani yarın birgün binarybook sitesinin engellenmesi içten bile değil, sadece bu konuya dikkat çekmek istedim, sadece bu kazançların ileride sıkıntı yaratabileceğini belirtmek istedim, yoksa para kazanmanın neresi kötü, sadece bunu devlete anlatmak mesele, zaten bi kaç kişinin spk ya şikayeti yüzünden bütün bunlar oluyor, bi kişi şikayet eder koskoca twitter ı kapatır bizim devletimiz :) bu konuya dikkat çekmek istedim saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur Bey estağfurullah,bana bu konuda aydınlatma fırsatı sunduğunuz için ben teşekkür ederim.Böylece diğer arkadaşlarımız da bilgilenmiş olacaktır.Şimdi durum aynen aşağıda anlattığım gibidir.
      SPK Türkiye'deki sermaye piyasalarını denetler. Örneğin şu an forex piyasası SPK denetimi altındadır ve yurtdışındaki forex şirketlerinde yatırım yapılması istenmemektedir.
      Ama bu kanunen yasak veya suç teşkil etmemektedir. Herkes istediği şirkete para göndermekte ve işlem yapmakta serbesttir. Ancak SPK herhangi bir problem olduğunda bize gelmeyin, çünkü biz sadece yurtiçi kurumları denetliyoruz der. Yatırımcılar açısından forex piyasası yurtdışında bonus kampanyaları ve düşük teminat gereksinimleri sayesinde daha avantajlı olmaktadır ve yurtiçinde denetimli şirket olmasına rağmen birçok yatırımcı yurtdışını tercih etmektedir. Bunun dışında yurtiçi kurumların tamamına yakını alt yapısını yurtdışı şirketlerden almaktadır.
      Bu duruma ikili opsiyon şirketleri açısından baktığımız zaman SPK önce ikili opsiyon piyasasını denetlemediğini ve sermaye piyasası faaliyeti olmadığını söyledi daha sonra da farklı bir kararla sermaye piyasası faaliyeti olduğunu ancak hiçbir şirkete lisans vermeyeceğini söyledi. Bu şartlar altında ikili opsiyon piyasası yurtiçindeki aracı kurumlar ile yapılamamaktadır. Ancak yurtdışındaki şirketlerle yapılmaktadır. Bu durumda yurtdışı şirketler ve o şirketlerde yatırım yapılması SPK denetimi ve yetkisi dışındadır. Bununla ilgili ileride herhangi bir hukuki veya mali sorun söz konusu değildir. Durum bundan ibarettir.Tekrar Uğur Beye selam eder,teşekkür ederim.

      Sil
  60. Özgür kardeş sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Anlattığın yöntemle hatırı sayılır bir para kazandım.5000 DOLAR YATIRIMLA GİRDİM.Şu an 9750 dolara sahibim.Burdaki arkadaşlar habire dekont göstermemizi istiyorlar.Neden göstereyim ki.Ne çıkarım var bundan.Ben yoluma devam edeceğim.Sadece size teşekkür etmek istedim.Dünyalar benim oldu.

    Yusuf Arat
    Sinop

    YanıtlaSil
  61. Ben Sait Erzurumdan yazıyorum sizlere.Samimi olarak bu yöntemin bende ne gibi sonuçlar yaptığını yazmaya çalışacağım.Önce yukardaki yazıya ve yönteme tereddütlerle baktım,normalde çok pimpirikli biriyim.Ama sonuçta yatırımı yaptım.İlk gün biraz kazandım biraz kaybettim,ikinci gün biraz kaybettim,üçüngü gün çok iyi kazandır,4.gün daha da iyi kazandım.5.gün kazançlarım uçtu.Şımardım.6.gün biraz kaybettim,biraz kazandım.7.gün hep kazandım.Sonuçta KAZANDIM.İNANAMIYORUM HEPSİ GERÇEKMİŞ.
    Denemek isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  62. merhaba herkeze bu ikili opsiyon işlemini türkiyede yapan bir şirket sanırım yok yapanlarda yurtdışında olan şirketler yani birşeyler ters giderse karşımızda adresine gideceğimiz bir muhattab bulamayacağız
    bu yönden çok riskli bir durum ayrıca özgür beyin uygulamaları güzel ama ben diyelim büyük oynadım atıyom 50 bin dolarım oldu ve çekmek istiyorum bu parayı hiç bir problem çıkartmadan hesabıma yatırırlar mı acaba tşk

    YanıtlaSil
  63. Adsız Bey merhaba keşke isminizi de yazsaydınız.Yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle.Haklısınız ama durumu şöyle açıklamaya çalışayım.İkili opsiyon Türkiyede yok evet.Ve Spk karışmıyor.Yurtdışından yapılıyor bu yatırımlar.Spk Türkiyede çalışan yüzlerce forex firmasını denetliyor.Birçoğu Spk onaylı .Ama o ne yine de yüzlerce hatta binlerce mağdur veya sıkıntısı olan insanlar çıkabiliyor.Bunun örneği çok.Yani ki yetmiyor,yetemiyor.Demem o ki önemli olan şirketin sağlam ,ciddi ve geçmişi olan bir firma olması.Yoksa hayatta hiçbir şeyin garantisi yok.Zaten öyle bir garanti bekleyen gider mevduatını bir devlet bankasına koyar ve bu işlere hiç girmez.Hatırlar mısınız bir zamanlar devlet garantisi altında bir İmar Bankası vardı.Babam dahil bu duruma güvenerek paralarını daha yüksek faiz veriyor diye bu bankaya koydular.Sonra ne oldu.Banka birden patladı.Sahipleri yurt dışına çıktı.Binlerce insan mahkeme kapılarında süründü ve kimse parasını alamadı.Yani tekrar diyorum ki önemli olan firmanın sağlamlığı ve kaliteli yapısıdır.Dünya globalleşiyor ve çok küçüldü.Bilmem farkında mısınız?Bu önerdiğim firmayla 2 yıla yaklaşıktır çalışıyorum.Arada boşlukllarım oldu tabi ki.Daha hiçbir sıkıntı yaşamadım ve duymadım.Yani bu işin 1 doları 50.000 doları yok.Para paradır ve değerlidir.O zaman insan ufak bir meblağ ile başlar ve dener.Güven duyarsa devam eder,yoksa etmez.Hepsi bu.
    Yorumunuz ve sorunuz için çok teşekkür ederim.Umarım aydınlatıcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  64. Merhaba özgür bey, yatırım yapmak istiyorum fakat süphelerim var, bu binarybook firması güvenilir mi? paramızın üzerine yatar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yatmaz ve güvenilir bir firmadır.Dünyanın dört bir köşesinden binlerce yatırımcısı vardır.Ödeme konusunda hiçbir sıkıntısı yoktur.

      Sil
  65. Dekont vs varmıdır. Size ait değilde başka şahıslardan size ulaştırılan

    YanıtlaSil
  66. benim anlamadığım herkes kazanıyorsa kim kaybediyor. o zaman herkes bu işe girer . bir de spk dan izinli mi bu firma. firma parayı göndermezse nasıl alacaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur Bey estağfurullah,bana bu konuda aydınlatma fırsatı sunduğunuz için ben teşekkür ederim.Böylece diğer arkadaşlarımız da bilgilenmiş olacaktır.Şimdi durum aynen aşağıda anlattığım gibidir.
      SPK Türkiye'deki sermaye piyasalarını denetler. Örneğin şu an forex piyasası SPK denetimi altındadır ve yurtdışındaki forex şirketlerinde yatırım yapılması istenmemektedir.
      Ama bu kanunen yasak veya suç teşkil etmemektedir. Herkes istediği şirkete para göndermekte ve işlem yapmakta serbesttir. Ancak SPK herhangi bir problem olduğunda bize gelmeyin, çünkü biz sadece yurtiçi kurumları denetliyoruz der. Yatırımcılar açısından forex piyasası yurtdışında bonus kampanyaları ve düşük teminat gereksinimleri sayesinde daha avantajlı olmaktadır ve yurtiçinde denetimli şirket olmasına rağmen birçok yatırımcı yurtdışını tercih etmektedir. Bunun dışında yurtiçi kurumların tamamına yakını alt yapısını yurtdışı şirketlerden almaktadır.
      Bu duruma ikili opsiyon şirketleri açısından baktığımız zaman SPK önce ikili opsiyon piyasasını denetlemediğini ve sermaye piyasası faaliyeti olmadığını söyledi daha sonra da farklı bir kararla sermaye piyasası faaliyeti olduğunu ancak hiçbir şirkete lisans vermeyeceğini söyledi. Bu şartlar altında ikili opsiyon piyasası yurtiçindeki aracı kurumlar ile yapılamamaktadır. Ancak yurtdışındaki şirketlerle yapılmaktadır. Bu durumda yurtdışı şirketler ve o şirketlerde yatırım yapılması SPK denetimi ve yetkisi dışındadır. Bununla ilgili ileride herhangi bir hukuki veya mali sorun söz konusu değildir. Durum bundan ibarettir.Tekrar Uğur Beye selam eder,teşekkür ederim.
      Daha önce paylaştığım yazıyı tekrar paylaşayım.Spk ikili opsiyonlara karışmıyor.Bir de şunu söylemeliyim ki interneti araştırın birçok mağdur var hemen hepsi Spk tarafından denetlenen kurumların firmaları.Yani Spk tek başına yeterli bir durum oluşturmuyor.Birçok arkadaş bu yolla paralarını alamamış.Araştırın.Önemli olan firma güvenliği ve firma ciddiyeti.Araştırın bakalım Binarybook firmasından parasını alamayan bir tek kişi olmuş mu?Yok...

      Sil
  67. Yorum ve bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  68. hocam her banka kredi kartı olmuyor siz hangi bankayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Bey selamlar,Garanti bankası hariç her türlü bankanın kredi karıyla çalışıyorlar.Hepsi olabilir.İş Bankası ,Ziraat Bankası örneğin.
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  69. Özgür Bey;
    Ben GCM forexte hesap açtım. Alman forex robotu var. Anna Hanım!a yazdım. Ama GCM de pip yüksek olduğunda Alman Forex Robotunun verimli olmadığını yazdı. Dondum, kaldım. Ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Kartal4 Ekim 2015 10:09

      Verimli oluyor da başkası 3 kazanırken sen 1 kazanıyorsun, o kadar düşük spreadli firma varken ne gerek var gcmye bir dünya para bayılmaya.

      Sil
  70. özgür bey size birkaç sorum olacak.. cevaplarınız için teşkkürler şimdiden..

    1- bu siteye üye olurken bazı belgelerin fotosunu istiyor. bu fotolardaki bilgiler sonradan bizim başımızıyı yakarmı.
    2- bu fotoları gönderirken önemli yerleri kapatsak üyelikte sıkıtı olurmu.
    3- para transferi nasıl oluyor. hem hesabımız göndermek için hemde kazandığımız paraları almak için. ayrıca minimum ne kadar göndermememiz gerekir
    4- bu sistemi biz 7 gün 24 saat kullana bilirmiyiz yoksa günün belirli saatlerimi var.
    5- siz bu sistemi ne nekadar süredir kullanıyorsunuz ve ortalam ne kadar kazndınız?

    YanıtlaSil
  71. özgür bey size birkaç sorum olacak.. cevaplarınız için teşkkürler şimdiden..

    1- bu siteye üye olurken bazı belgelerin fotosunu istiyor. bu fotolardaki bilgiler sonradan bizim başımızıyı yakarmı.
    2- bu fotoları gönderirken önemli yerleri kapatsak üyelikte sıkıtı olurmu.
    3- para transferi nasıl oluyor. hem hesabımız göndermek için hemde kazandığımız paraları almak için. ayrıca minimum ne kadar göndermememiz gerekir
    4- bu sistemi biz 7 gün 24 saat kullana bilirmiyiz yoksa günün belirli saatlerimi var.
    5- siz bu sistemi ne nekadar süredir kullanıyorsunuz ve ortalam ne kadar kazndınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Bey sizi ve diğer bu yazıyı okuyan arkadaşlarımı temin ederim ki sıkıntı yok ve olmaz.Zaten kredi kartınızın ön bölümünde sadece 4 rakamı gösteriyorsunuz arkadaki cvv numarasını kapatıyorsunuz.Diğer belge de keza öyle.Para transferi kredi kartıyla yatırım şeklinde oluyor kredi kartsız havale yapmak isterseniz daha büyük bir meblağ ile yatırım hesabı açtırıyorlar onu söyleyeyim.Ancak para çekerken istediğiniz her bankaya eft yapıyorlar.Bu yöntem hafta içi 5 gün 24 saat çalışmaktadır Ali Bey.
      Ben bu sistemi araştırmalr dahil 7 aya yaklaşık bir zaman dilimi içinde kullanıyorum.Videolarımda görmüşssünüzdür rakam telaffuz etmek istemiyorum. Ha bu arada minumum yatırım tutarı dolar ile 250 dolar tl ile 650 tl dir.Para çekme talep ederken de minumum çekim talebi 100 dolardır.Yani altını çekemezsiniz.Umarım yararlı olmuştur.Ali Bey.

      Sil
  72. hocam mail adresinizi verebilirmisiniz bazı sorularım varda mümkünse tabi..

    YanıtlaSil
  73. Binarybook da demo hesabı nasıl alabiliyoruz acaba?
    link vs gibi bişeyler verebilirmisiniz acaba?
    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  74. Maalesef Binarybook firmasının demo hizmeti yoktur.

    YanıtlaSil
  75. Kardeş sen 5,20,50 ve sonra 100+50 dolarlık işlem yapıyosun çünkü bakiyen kuvvetli..peki bizde 1,4,10 ve 20+10 dolarlık yatırım yapsak sıkıntı olur mu

    YanıtlaSil
  76. 20 marttan sonra cevap vermemişsiniz. Sistem hala çalışıyor mu acaba

    YanıtlaSil
  77. Gökhan Gülcen8 Ekim 2015 22:39

    Özgür bey merhaba binarybook sitesine 500 dolarlık bir giriş yapsam onu kaç dolar olunca cekebilirim ? Herhalde bir çevrim şartı vardır siz deneyimli siniz bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  78. hocam selamlar 4 adım stratejisini uygulayabilicegimiz bir robot program var mı yada böyle bir robot yapılabilir mi

    YanıtlaSil
  79. Merhaba Özgür Bey. Bu dönemlerde yatırımlarınız ve ya sisteminizdeki geliştirme süreciniz nasıl ilerliyor? Bizi aydınlatır mısınız ?

    Tufan EKER

    YanıtlaSil
  80. merhaba ozgur bey ben şuan tajikistanda ogrenciyim peki buradan kullanabilirmiyim lutfen bana yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yapabilirsiniz.Nasıl bir yardım istiyorsunuz.

      Sil
  81. Vaavv kazanıyorum ya...HEM DE İLK DEFA.YAŞASIIIIINNNNNN.....

    Sürgünmusti.....

    YanıtlaSil
  82. Merhaba ozgur bey bir kac sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim 4 ay once forex500 de bir demo hesabi actim 20000€ yu 840000€ ya yukseltim sizce gercek paraya gecmem icin bu bir tuzakmi cunku borsadan pek anlamam tek ozelligim uzun yillardir gundemi ve gazeteleri cok siki takip ediyorum tesekurler fransadan yakup

    YanıtlaSil
  83. MERABA ARKADASLAR BU SISTEM HALEN DAHA YUKARIDA ANLATILAN VIDEO GIBI KAZANDIRMAYA DEVAM EDIYORUMU BANA DETAYLI BILGI VEREBILIRMISINIZ YUKLU GIRCEM 0535 965 16 56

    YanıtlaSil
  84. ARKADASLAR BU SISTEM YUKARIDA ANLATILAN VIDEO GIBI HALEN DAHA KAZANDIRMAYA DEVAM EDIYORUMU

    YanıtlaSil
  85. özgür bey 1 sorum olacaktı bu binarybook kayıt olacağımda acaba minimum kaç para yatırmam gerek . ve hala aktif haldemi tşk

    YanıtlaSil
  86. Ozgurbey sistem calisiyormu yatırım yapan arkadaşlar paralarını kolaylıkla cekebildilermii bnde sisteme dahil olcamm kısa bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  87. Bu sistemle 5000 dolardan fazlasını kazandım.

    YanıtlaSil
  88. Harika bir sitem 500 dolarlık yatırımım 17590 dolar oldu karımı kolayca çektim.

    Hasan A. Mersin

    YanıtlaSil
  89. Bu sistemle kesin para kazanılıyor ben canlı tanığıyım.2000 dolar üstünde net karım vardır.Kendisine teşekkür ediyorum.

    Sadık-ANTALYA

    YanıtlaSil
  90. Aaa gerçekten bu kadar kaznılıyor mu ya...Ben de gircem galiba.

    Günahkeçisi

    YanıtlaSil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.