23 Ekim 2014 Perşembe

FOREXTE KESİN KAZANÇ YÖNTEMİ | FOREX KAZANÇ METODLARI-VİDEO 1

                                    Tam ekran izleyiniz  
 Sayın abonelerim ve değerli arkadaşlar öncelikle yukarıdaki videoyu sonuna kadar izleyin.Alman Forex Robotu'ndan sonra Forex'e ilgim artmıştı.Forex'te ikili opsiyonlara merak saldım.Ve şimdi ismini vermeyeceğim bir yatırım firmasına bir miktar para da kaybettim.Amacım Forex ikili opsiyonu denemekti.Ancak pek yöntem bilmediğim için küçük de olsa yatırdığım parayı kaybettim.
Sonra Forex'e ilgim daha da arttı.Derken yukarıdaki videoyu keşfettim.İzleyin siz de etkileneceksiniz.






Evet denedim ve aynen yukarıda anlatılan videodaki gibi sonuç elde ettim.Bu yöntemin adı 4 adım yöntemi.Altta bu sistemi kullanan Demircan isimli arkadaşın yorumunu aynen aktarıyorum.

Kocaman bir TEŞEKKÜR'le başlamak istiyorum!! Bu sabah uyandığımda, senin sistemi test etmek için, trade101'de bir hesap açmaya karar verdim. Sana bir özür borçluyum galiba, çünkü sistemin 10 denemenin ancak birinde başarılı olacağını düşünmüştüm – yanılmışım abi. İkili opsiyonlardan NİHAYET kâr etmeye başladığıma inanamıyorum, saatlerce üzerinde çalışmama da gerek kalmadan. Başarıya götüren bu 4 adım gerçekten işe yarıyor – inanılmaz! 250$'lık bir deneme hesabı açtım ve senin sistemi kullanarak 12 – 13 işlemden sonra, hesabım 1,286$'a ulaştı.
Sana ne kadar teşekkür etsem azdır, Emirhan. Bu paranın benim için ne anlama geldiğini bilemezsin!
Başarımıza,


Pırıl pırıl bir yazı.





Size verdiğim linkten Türkçe bir şekilde Binarybook'a kaydolduktan sonra en az 250 dolar yatırım yapın kredi kartınızla Türk parası seçeneği de var siz bilirsiniz.Sonra alttaki 4 basit adım yöntemini takip edin ve bu sisteme güvenin.

4 adımı videoda biraz dağıtmış olabilirim o yüzden resimle de şöyle göstereceğim mutlaka uyalım arkadaşlar.
1 adım tacirilerin yönünü belirlemek
2 adım Türk parasıyla 20 Dolarla 5 dolar yatırım yapmak
3 adım kaybettiyseniz Türk parasıyla 50 dolarla 20 dolar yatırmak
4 adım yine kaybettiyseniz Türk parasıyla 200 tl dolarla 50 dolar yatırmak.
Yine kaybettiyseniz 4.adıma devam
Kazandıysanız 1. adıma devam olacaktır.
                        Resimleri lütfen tıklayarak büyütünüz.


Binarybook sitesi burada Türkçe dil seçeneğini yukarıdan değiştirin her şey Türkçe ve şeffaf.

Kazançlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.Sorularınızı bana iletişimden bildiriniz.Kazançlarımızı nasıl alacağız diyorsanız Türkiyede her bankayla anlaşmaları var.Çekim talep ediyorsunuz ve herhangi bir komisyon kesilmiyor.


YENİ!!! BinaryBook Ortadoğu piyasasından yatırımcı kabul etmeyi durdurduğu için BinaryOnline şirketiyle çalışabilirsiniz.
Ben de artık bu firmadan yatırım yapıyorum.Gayet kaliteli ,Türk çalışanları da olan uluslararası bir firma.
Firma Adresi ➤➤ TIKLA

Türk Müşteri temsilcisi➤➤ahmad.hassam@binaryonline.com  
Çok başarılı olmanız dileğiyle...


Son çektiğim Video

2 yorum:

  1. binarybook canlı chat den telefon numaramı verip görüşme talep ettim. Bulgaristandan biri aradı ve bana içerisinde hesap numarası iban vs. olan bir mail attı. Önce hesabımıza para göndericeksiniz, ödendi makbuzunu ve kimlik fotokopisini mail atacaksınız ardından siteye üyelik işlemlerinizi gerçekleştireceksiniz dend. Ne derece doğrudur. Güvenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Bey, biz de aynı şekilde kayıt olduk,onlarca arkadaşımda bu şekilde kayıt oldu.Kimisi yıllardır bu firmayla çalışıyor.En ufak bir şikayet yok.Güvenmemiz bundandır.Evrak prosedürü ise tüm yatırım firmalarında uygulanması gereken bir prosedür.Hiç sıkıntı yok.Kafanızı takmayın.Güvenli.

      Sil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.