4 Ocak 2015 Pazar

ALMAN FOREX ROBOTU MU ALMAN FOREX SİNYALLERİ Mİ İYİ

Bu soruyu sık sık duydum,bana mailler geldi,yorumlar yapıldı.Soruyor arkadaşlar Alman Forex Robotu mu almalı yoksa Alman Forex Sinyalleri mi?




Bir defa bana bu soruyu soran arkadaşlar anlıyorum ki bunlardan birini almayı kafasına koymuş.Sadece hangisini tercih edeceğini bilemiyor.Arkadaşlar iki ürün de aynı yazılımcıya yani Anna Türksoy'a ait.En başından bunu söylemeliyim.İlk önce Alman Forex Robotu piyasaya çıktı.Sonra yazılımcısı Alman Forex Sinyalleri adlı yazılımı piyasaya sürdü.
İlk başta ikisinin arasında küçük bir fiyat farkı olduğunu söylememiz lazım.Alman Robot 447 tl Alman Forex Sinyalleri ise 647 tl'den satışa sunuluyor.Peşin veya kredi kartına taksitle bu ürünleri almanız mümkün.
İkisi de dijital bir ürün ve bilgisayara indirilerek kullanılıyor.Yani kargo parası vs.yok.
İkisinde de pc'inin sürekli açık bırakılması gerekiyor.Bunun için belki ayda 30 veya 40 tl'ye bir sanal sunucu kiralanabilir.

PEKİ FARKI NE?




En büyük farkı Alman Forex Robotu'nun tam otomatik bir şekilde çalışmasıdır.Siz hiçbir şeye karışmazsınız.Robot al ve sat yapacağı yerleri ,stop loss veya kar al noktalarını tam otomatik bir şekilde belirleyecektir.Pozisyonu kendi kapatıp kendi açacaktır.




Alman Forex Sinyalleri ise yarı otomatik bir kullanım özelliğine sahiptir.Yani al ve sat sinyallerini ve diğer noktaları size gösterir.Ama pozisyon açıp kapatma işini ve ne miktarla yatırım yapacağınıza siz karar verirsiniz. 

SONUÇ VE YORUM

Bana göre eğer bu ürünler satın alacak olan arakadaşımızın forex konusunda hiçbir deneyimi yoksa Alman Forex Robotu'nu tercih etmelidir.Diğer yandan forex konusunda biraz fikir sahibiyseniz Alman Forex Sinyallerini tercih etmelisiniz.Çünkü Alman Forex Sinyalleri'nin daha çok kazandırdığı ileilgili duyumlar aldım.Zaten fiyatından da belli.

ÖZEL NOT: İkili opsiyonlara ilgi duyan arkadaşlarım için 60 saniyede forexten para kazandıran yöntemimi e-kitap şeklinde yazdım.Ve okurlarım için ÜCRETSİZ bir şekilde paylaşıyorum.Bloğun sağ üst köşesindeki bilgileri doldurarak hemen erişebilirsiniz.

İyi günler...

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.