20 Ocak 2015 Salı

FOREX İKİLİ YATIRIMLARI VE SON DURUM

Forexte ikili opsiyonlara yatırım yapıyorum arkadaşlar bunu biliyorsunuz.Çok yakın bir zamanda kazandığım paraların bir bölümünü çekme talep edeceğim.Dekontunu burada paylaşırım.
Arkadaşlar biliyorsunuz belki de bilmiyorsunuz,ikili opsiyonlar riskli yatırım araçlarıdır ve çok kuvvetli bir soğukkanlılık ve cesaret ister.Yatırım yapıp yapmamak tamamen sizin kararınızdır.Ben bir yöntem tanıtıyorum ve bu yöntemle para kazanıyorum.Ancak herkesin nasibi kısmeti kendine göredir.
Umarım siz de kazanacaksınız.Kayıp halinde sizi mutsuz etmeyecek bir parayla başlamanızı öneririm.Çok büyük riskler almayın.Evet iyi kazandıran ve kazandırdıkça insanı sarhoş edebilen bir sistem bu.Ama çabucak ayılmayı ve soğukkanlı olmayı unutmamalıyız.Kayıplar da olabilir,ama lütfen genel tabloya bakın.Genel tabloda kazanç durumunuz önemlidir.
Bu yöntemi anlatan bir e-kitap yazdım,belki birçoğunuz indirdiniz,belki de önemsemeyip indirmediniz,bilemiyorum.Umarım size yararlı olacaktır.
Sizlere bazı önerilerim olacak arkadaşlar ,başka yerlerde de parça parça bahsettim aslında.


  • Soğukkanlı olun
  • Risk almayı bilin ama çok pahalıya patlayacak riskler almayın
  • Sistemin adımlarından şaşmayın
  • Sakin olun,acele etmeyin
  • Durmayı bilin
  • Gerçek yatırıma geçmeden testler yapın
  • Tacir yönünü birkaç siteden kontrol edin
  • Gerçek adımlara geçmeden 5'er dolarlık 3 veya 4 tane opsiyon açın(Böylece yönü bulurken fazla kayıp yaşamazsınız)
  • Tacir yönünü size daha önce söylediğim demo sitesinde deneyin
  • Çok büyük hayaller kurmayın
  • Ufak kayıplarda telaşa kapılmayın      
Arkadaşlar sizler de kendinize göre sistemi geliştirmeyi deneyebilirsiniz,tabi ki demo sitelerinde yapın bu işlemi.

Tüm bilgileri paylaştığım ve sitemi kullanan kullanıcı görüşlerine ŞURADAN gidip tekrar bir göz atın.

Hepinize başarılar dilerim...

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.