15 Ocak 2015 Perşembe

FOREX YATIRIM VİDEOSU 250 DOLAR 2.BÖLÜM



250 dolarlık başladığım videonun 2.bölümüne devam ediyorum.Bu videonun üçüncüsünü de çektim yakında paylaşacağım.
Bu 4 adımı çok test ettim çok denedim.Siz de deneyebilirsiniz.
Direkt yatırıma gidin 
Siteden yardım alın http://goo.gl/iypoEk
Ücretsiz E-kitap İndirin 



Bu arada yeni gördüğüm bir yatırım sistemi de gayet ilgimi çekti.Bu firma da ücretsiz bir yazılım desteği ile 60 saniyede otomatik al sat yaptırıyor.Ücretsiz yazılım robotunu indiriyorsunuz ve bir miktar para yatırıyorsunuz.Robotun tuşuna basıyorsunuz.
Ücretsiz Robotun yanı sıra bir de ücretli daha profesyonel bir robot da parayla satılıyor.Sanırım 79 dolar.
İşin belki en olumsuz tarafı Türkçe desteği yok.
Ama bana ilginç geldi.
Şu sayfamda videosunu ve bilgilerini paylaştım.
Bir göz atın isterseniz arkadaşlar.


0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.