20 Ocak 2015 Salı

ALMAN FOREX ROBOTU NASIL KAZANDIRMIŞ.İZLEYİN


Bu arkadaşımız Alman Forex Robotu ile 14 günde nasıl 1400 dolar net para kazandığını videoya çekmiş onu paylaşıyor.
Alman Forex Robotu tanıtımı yazım için http://goo.gl/yJdyu3
Alman Forex Sinyalleri tanıtımı yazım için http://goo.gl/7Esvk7
Alman Forex Sistemi tanıtım yazım için http://goo.gl/2RH28h
Mutlaka İncelemenizi Tavsiye ediyorum.
#almanforexsistemi
#almanforexrobotuyorumları
#almanforexsinyalleri
#forexsinyalprogramı
#otomatikforexrobotları
Evet arkadaşlar Alman Forex Robotu ve Alman Forex Sinyalleri programlarını piyasaya çıktığı andan beri takip ediyorum.Daha bugüne kadar en ufak bir şikayet okumadım,görmedim.Bana da böyle bir yazı veya mesaj ulaşmadı.Ulaşsaydı paylaşırdım.
Bu robotların yazılmcısı Anna Hanın yarı Türk yarı Alman bir aileden geliyor.Ve yazıştığım kadarıyla robotuna çok güveniyor.Bı yazılımların fiyatı sürekli artıyor arkadaşlar .Ben buna şahitim.
Alman Forex Robotu 147 tl olarak piyasaya çıktı.Şu anki fiyatı 447 tl.Alman Forex Sinyalleri ise 647 tl'den satılıyor.

Aralarındaki fark ne diye merak ediyorsanız,Alman Forex Robotu'nun tam otomatik,Alman Forex Sinyalleri'nin yarı otomatik çalışmasıdır.Yani Alman Forex Sinyallerinde program size al sat sinyallerini gösterir.Yatırım miktarını,çekeceğiniz veya hesabı kapatacağınız zamanı siz kendiniz ayarlarsınız.
Alman Forex Sinyalleri'nin daha çok kazandırdığı söyleniyor.Zaten fiyatından belli.Alman Forex Sinyalleri resmi facebook sayfasında yazılımcısının son paylaştığı mesajı altta paylaşıyorum arkadaşlar.
Ben şu an bu yazılımları kullanmıyorum,çünkü biliyorsunuz benim ilgi alanım ikili opsiyonlarda 60 saniye .O yüzden bu alanda pek işe yaramayacağından dolayı almadım.

Eğer daha komple ve donanımlı bir yazılım seti arzu ediyorsanız.Aynı yazılımcının Alman Forex Sistemi adlı ürününe göz atmalısınız.Fiyatı biraz daha yüksek ama içinde de yok yok tabiri caizse.
İçinde hem Alman Forex Robotu'nu hem Alman Forex Sinyalleri programını hem de birçok bonus ve kazanç üyeliklerini ücretsiz alabiliyorsunuz.Yukardaki verdiğim linkten tanıtım yazılarını lütfen okuyunuz.İçerikleri ayrıntısıyla açıklanmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.