10 Ocak 2015 Cumartesi

FOREXTEN PARA KAZANMA YÖNTEMİ 2015



Selam Arkadaşlar,
Forexten 4 adım yöntemiyle para kazanma fikri üzerine birçok videolar çektim,birçok testler uyguladım.Sistem üzerine birçok geliştirmeler yaptım ve sonucun harika bir şekilde sonuçlandığını gördüm arkadaşlar.
Tacir seçimini doğru seçmek gerçekten büyük bir önem arz ediyor.Bunu değişik kaynaklardan teyit etme yöntemini diğer videolarda göstereceğim.
Dört basit adımla harikalar yaratılabilir.
Bu yöntemi şu sayfamda ayrıntısıyla anlattım,videolar çektim.
Hatta bir e-kitap hazırladım ve ücretsiz bir şekilde sizlerle paylaştım.
Bayağı bir kafa yorduktan sonra ortaya güzel bir resim çıktı.

İlk haftasında biraz da şansım yaver gittiği için 800 dolar kazandım.Arada küçük kayıplarım da oluyor ama resmin büyüğünde hep artıdayım.
Forexe ve ikili opsiyonlara hiç ilgi duymazken bir anda bir iki video izleyerek başladım bu heyecanı yüksek işe.Ve zamanımın büyük bölümünü bu işi araştırmaya verdim.
Kaybetmeyecek devamlı kazanacak bir pozisyon var mıydı?
Hala da sistemimi düzenlemeye geliştirmeye daha güzel bir hale getirmeye çalışıyorum.
Bu sayfada yaptığım bazı çalışmalar görülüyor.Bir göz atın isterseniz.
Arkadaşlar bazen soruyor neden böyle bir sistem buldun para kazanıyorsun da bizimle ücretsiz paylaşıyorsun diye.
Arkadaşlar paylaşmak güzeldir bir,sizinle bu sistemi bedava paylaşıyorum diye ben kendi kazançlarımdan bir şey kaybetmiyorum iki,geri dönütlere ihtiyacım oluyor,tecrübe ve sistemi daha iyi bir hale getirmek için bu da oldukça önemli benim için.
Umarım hep beraber kazanabiliriz.
Ytırım firması en az 250 dolar kabul ediyor,tabi ki bu küçük bir meblağ ve riskleri de üzerinde taşıyor.Benim şansım da yaver gitti ve 500 dolarlık yatırımımla 800 dolar kazandım.Kazançlarımı çekip kalan parayla yatırım yapmaya gayret ediyorum.Siz de öyle yapabilirsiniz.
Not: Arkadaşlar ben bu şekilde belli bir başarı elde ettim,ama herkesin imkanları,tasarrufu,ihtiyaçları kendine göredir.Benim bu alandaki yatırım tavsiyelerim gerçekten işe yarıyor.
Ancak yatırım olayında kazanacak veya kaybedecek sizler olacaksınız.
Kazanırsanız sevinirim,kaybederseniz üzülürüm.
Sorumluluk size ait olacaktır.
Videolarımı izleyin yazdıklarıma göz atın,aklınıza yatarsa yatırıma geçebilirsiniz.
Teşekkür ederim.


0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.