19 Temmuz 2015 Pazar

E-POSTA ABONELİĞİ 1 AY ÜCRETSİZ DENEME İMKANI

   İnsanlara ulaşmak ve derdimizi anlatabilmek onlarla bir şeyler paylaşmak istiyoruz.Ve bazı arkadaşların buna çok ihtiyaçları var buradan görebiliyorum .Özzellikle herhangi bir network işiyle uğraşanlar.Bunu Getresponse ile kolayca yapabilirsiniz.E mail abonelikleri yoluyla binlerce çevreniz olsun,otomatik yanıtlayıcılar,bülten oluşturucular ile kitlenize rahatlıkla seslenin.Çok memnun kalacaksınız eminim.Ben yaklaşık 1 yıldır faal bir şekilde kullanıyorum ve inanılmaz memnunum.Üstelik ilk 1 ay ücretsiz bir şekilde deneyebilirsiniz.
Risksiz ve çok eğlenceli.1 ayın sonunda devam etmek isterseniz o ay bu şekilde kayıt olduğun için 30 dolar kazanacaksınız.Yani o ay 15 dolar ödeme yapıp aylık ücret ödediğinizde 30 dolar alacaksınız.1 ayınız daha bedavaya gelmiş olacak.(Normalde aylık ücreti 15 dolar).Ancak şu an bu linke tıkladığınızda taahhüt,ödeme ekranı vs.Hiçbir şey yok.Sadece deneyin.Memnun kalmazsanız 1 ay sonra çıkın gidin.O kadar.Ama şunu biliyorum ki asla kopamayacaksınız.Neden daha önce böyle bir şeyle çalışmadım diyeceksiniz.Artık spamm mailler başınızı ağrıtabilir.Bu yolla yasal e-mail aboneleriniz olacak izinli.Ücretsiz 1 aylık denemk isterseniz şimdi tıklayınız.
  • İnsanlara anlatacak bir şeyleriniz varsa
  • Network marketing ile uğraşıyorsanız
  • İzinli bir e-mail aboneliği oluşturmak istiyorsanız
İlk ay ücretsiz denemelisiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.