31 Ağustos 2014 Pazar

EVDEN TAM OTOMATİK PARA KAZANMAK | MASTERKAZANÇ GERÇEĞİ

MASTERKAZANÇ İÇERİĞİ VE BÖLÜMLERİ /DETAYLI İNCELEME  

  Masterkazanç adlı eseri  inceleyip size anlatabilmek adına satın aldığımı daha önceki yazılarımda belirtmiştim.Serdar Yüksel'in kötü bir laptopla başlayıp 2 yılda 90 milyar kazandıracak olan yöntemleri neydi.Öncelikle bunu çok merak ettiğim için ürünü aldım,hem de sizlere bilgi verebilecektim.Sen de benim yıllar önceki halim gibi internetten para kazanmayı arzu ediyor olmalısın.Arkadaşım baştan sana hemen söyleyeyim bu çok kolay olmayacak.Yani internet sitelerinde gördüğün bazı sloganlar,mesela ''oturduğun yerde para kazan.'' yok ''Yattığın yerden para kazan.'' lafları fazla iyimser.10 yıla yaklaştığım şu günlerde daha yeni yeni bir şeyler kazanıyorum,diyebiliyorum.Tabiki bunun sonu yok.
     Neyse gelelim konumuza önce Serdar Yüksel'in şu kanıt videosunu izlemeni isterim,açıkçası ben çok etkilenmiştim.


Gerçekten ilginç bir video.Kitabı ilk aldığımda içeriğini şifresiz açamayacağımı anladım.Her kitaba bir şifre verilmişti ve bu şifre sadece bir bilgisayarda çalışıyordu.Kitabı açtığımda altı bölümden oluştuğunu gördüm.Alttaki resim o ekran görüntüsüdür.

Şu sayfamda da daha ayrıntılı bir yazı yazmıştım isterseniz bir okuyun.



Resme tıklatıp büyütebilirsiniz.Tabi içindekileri merak ediyordum,şu an sizin ettiğiniz gibi.Tabi burda içeriğinde ne yazdığını anlatamayacağım,bu yasak biliyorsunuz.Ancak her konunun titizlikle incelendiğini ,aralarda özel taktikler verildiğini (ki bu çok önemli,bu taktiklerle işlerimi arttırdığımı söyleyebilirim.) TIKLA
Ve her anlatılanın belli bir sıra dahilinde mutlaka video eğitimleriyle desteklendiğini gördüm ve bu çok hoşuma gitti.Alttaki resim video eğitimlerinin isimleri ve sırasıyla ilgili resimdir.
Videolar kısa,net ve çok açık.Tiyolar bu kez sesli verilmiş.Bu bölümün kısa özeti şu Sayın Serdar Yüksel şunu formülüze etmeye çalışmış ve bence kesinlikle başarmış.
ADIMLARIMI TAKİP ET
BENİ KOPYALA
KUR
UNUT

Gerçekten çok başarılı,profesyonel bir çalışma olmuş.



        Detayları merak ediyor esas ürün sayfasını görmek istiyorsan ki arkadaşım emin ol sen de benim gibi çok etkileneceksin.Detaylara tıklayabilirsin.Kitabın normal anlatımları ve bunlar pdf formatında,aşağıda bir kesit örnek veriyorum.Görüntüyü bulanıklaştırdım.Kusura bakma.


                                                                                 




Kitabın başlarından bir sayfadan rastgele aldım.

Evet arkadaşım,benim de çok etkilendiğim ve yararlandığım bu ürünü sana da öneriyorum.Beğeneceğinden eminim.Bu işleri bilsen bile alabileceğin çok şey var bu üründe unutma.Haydi sana şimdilik kolay gelsin.


  Ürüne gitmek istersen Siteye git yazısına tıklayabilirsin.




0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.