28 Ağustos 2014 Perşembe

İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK | GOMASS KAZANÇ KANITLARI



OTOMATİK PARA KAZANMAK-GOMASS 

Dün Gomass yöneticilerinden mailime bir yazı gönderilmiş.Çok hoşuma gitti aynen sizinle paylaşıyorum.Gomass ile ilgili yandaki videoyu da izleyebilirsiniz:
 Sizce daha fazla para kazanmak için daha fazla mı çalışmak gerekir? Çalışmak oldukça göreceli bir kavram. Para kazanmak için sadece çok çalışmak yetmez. Önemli olan doğru yerde doğru zamanda etkili bir şekilde bulunmak ve doğru stratejiler belirlemektir. Bu durum hem günlük iş hayatınız için hem de bizim gibi internetten çalışanlar için geçerlidir. Ben internetten para kazanmaya değinmek istiyorum.


GooMass olarak bizim uzmanlık alanımız her ne kadar internet ortamındaki çalışma stratejileri olsa da, aslında normal ticaret hayatındaki durum pek te farklı değildir. Bu makalemde internetten para kazanmanın çok çalışmak ile doğrudan ilgili olmadığından bahsetmek istiyorum. Sabah 8 de kalkıp işe başlamak ve akşam 8 de işi bırakmak veya çok daha geç saatlere kadar çalışmak daha fazla para kazanmak için yeterli değildir. Az çalışıp çok para kazanmanın yolu bilgi ve tecrübeden geçer. Merdivenleri tırmanırken bir üst basamağa çıkmak için alttakine basmak zorundasınız. Bir çok kişi basamakları 3’er 5’er tırmanmaya çalışır fakat biraz yükseldiğinde atladığınız basamakların size ne kadar gerekli olduğunu anlarsınız.


Çünkü bir yerde artık tıkanırsınız.
Ben geçimimi sadece bir internet bağlantısı ile sağlıyorum. Her gün sabah kalkıp işe gitmiyorum. Hatta haftanın 2-3 günü çalışmıyorum diyebilirim. Fakat çalışsam da, çalışmasam da günlük kazancım hiç değişmiyor. Çünkü benim internette otomatik çalışan, amiyane bir tabirle 20’nin üzerinde dükkanım var. Kurduğum stratejiler sayesinde arama motorları internet sitelerime her gün binlerce ziyaretçi gönderiyor. Ama herkesi değil. Sadece benim istediğim internet kullanıcı kitlesini gönderiyor. İşte internetten para kazanmanın bulmacadaki kayıp parçası buradadır. Önemli olan siz dükkanda olmasanız da işlerin her zaman ki gibi devam etmesidir. Otomatik para kazanmak diye tabir edilen budur.

Bir çok alanda site sahibi olabilirsiniz fakat ben kozmetik sektöründen örnek vermek istiyorum. Örneğin internetten parfüm satmak istiyorsunuz. İlk etapta bir parfüm satıcısına satış ortağı olmanız şart değildir. Sizin ihtiyacınız olan internette parfümlerle ilgili araştırma yapan internet kullanıcılarını kendi sayfanıza çekmektir. Zaten böyle bir site oluşturduktan sonra sizin bir ürün bulmanıza gerek kalmayacak, çünkü bütün parfüm üreticileri kendileri size bizim ürünümüzü pazarla diye teklifler gönderecektir. Siz bu teklifleri değerlendirip kimin ürünlerini pazarlayacağınıza karar vereceksiniz. Kendinizi inanılmaz bir şekilde önemli hissedeceksiniz. Çünkü tüccarlar sizin peşinizde koşacak.

Böyle bir işe girişirken önemli olan parfümler hakkında insanlara çeşitli bilgiler veren ve bu alanda oldukça fazla ziyaretçisi olan bir site kurmaktır. Biz Goomass Eğitim Kitinde bunu nasıl yapacağınızı A’dan Z’ye anlatıyoruz. Lakin burada dikkatle anlatmak istediğimiz nokta; Binlerce ziyaretçisi olan bir site sahibi olmak internetten çok para kazanmanızı sağlamaz. Önemli olan spesifik bir alana odaklanmış ziyaretçi kitlesine sahip olmaktır. Yani eğer parfüm satıyorsanız parfümlerle ilgili araştırma yapan kullanıcılar sizin hedef kitlenizdir. Örneğin parfüm satın almak isteyen bir internet kullanıcısının arama motorlarında ilk arayacağı kelime “parfüm markaları” olacaktır. Sizde bu kişilerin arama sorgularına cevap veren nitelikte bir internet sitesi kurmalısınız. Bu sitede hem parfüm markalarını tanıtıp hem de bu ürünlerin satışından komisyon alabilirsiniz. Sitenizin Google arama sonuçların da ilk sıralarda yer alması şart değildir. Sitenize ziyaretçi trafiği oluşturmanın yüzlerce yolu bulunuyor. Yapmanız gerekenleri ve tüm detayları GooMass Eğitim Kitinde bulabilirsiniz.


Özetle günümüz fiziken çok çalışarak çok para kazanabileceğimiz bir dünya değil. Stratejik taktiklerle aklınızı kullanarak çok para kazanabilirsiniz. Yukarıda bahsettiğimiz pazarlama stratejisi de bu türden bir yoldur; İhtiyaçları karşılanmamış küçük veya orta ölçekli grupları hedefleyerek bu alanları pazar alanınız haline getirebilirsiniz. İnternetten para kazanma İnternet dünyasında bu pazarlama faaliyetine “Niche Marketing” yani Türkçesi ile “Niş Pazarlama” denmektedir. Niş pazarlama konusunu başka bir makalemle ayrıntılı olarak anlatacağım.


Alıntıdır.


3 yorum:

  1. En kısa sürede alacağım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ben aldım bile.

    YanıtlaSil
  3. Peki memnun musunuz onu bi yazaydınız be birader!!!

    Kütahya-Ekrem bana mail atarsanız sevinirim.
    hasanekrem34@mynet.com

    YanıtlaSil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.