29 Ağustos 2014 Cuma

ONLİNE KAZANÇ FORMÜLLERİ İŞE YARIYOR MU ? | OKF YORUMLARI

ONLİNE KAZANÇ FORMÜLLERİ İŞE YARIYOR MU ? | OKF YORUMLARI  Online Kazanç Formülleri'ni duydunuz mu bilmiyorum,Clickmerkez'den 7-8 ay önce piyasaya çıkmış başarılı bir para kazandırma ürünü.Ürünün sahibi eğitimini Amerika'da tamamlamış başarılı bir affiliate Erün Albayrak.
Erün Albayrak defalarca yazdım.Ürününüzün tanıtm sitesinde neden kullanıcı yorumları yok?Ürünü alıp kullananların yorumlarını merak etmiştim ,çünkü.Erün Albayrak'dan şöyle bir bilgilendirme maili aldım.Aynen aşağıda yayımlıyorum.Bilginize.Lütfen Okuyunuz.
OKF ile ilgili aldığım en sık sorulardan biri...


"OKF gerçekten işe yarıyor mu? Eğer yarıyorsa,

neden tanıtım sayfasında kullanıcı yorumları yok?"
Güzel ve yerinde bir soru aslında.
Bunun çok basit bir sebebi var(dı)...
OKF yeni bir ürün olduğu ve sadece satmak
adına "hayali" yorumlara yer verme taraftarı
olmadığım için şimdiye kadar sitede hiçbir
kullanıcı yorumuna yer vermemiştim.
Etik olmak adına, objektif ve gerçek kullanıcı
yorumları
olmadan sayfada hiçbir kullanıcı yorumu

kullanmak istemedim. Zaten olması gereken de bu:)


Ama artık OKF çok yeni bir ürün sayılmaz. OKF

çıktıktan sonraki süre zarfında birçok olumlu email ve
çok güzel geribildirimler aldım. Böyle olunca da,
OKF üyelerinden gelen bazı kullanıcı yorumlarını
toparlayıp paylaşmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.
OKF katılımcıları OKF hakkında ne düşünüyor?
Buraya tıklayarak görebilirsiniz.
Aldığım geribildirimlerin çoğunun, "ucuz
ve kısır para kazanma avcısı" değil, bir girişimci
düşünce yapısıyla gelmesi beni gerçekten mutlu
etti. OKF'deki birçok eğitim içeriği yanında, vermek
istediğim mesajın alınmış olmasına sevindim.



Gelen bazı yorumlar:

"Yıllardır internetten para kazanmaya çalışıyorum. Ama
OKF'den sonra artık bazı şeyleri, yaptığım hataları ve neden
kazanamadığımı çok daha net anlıyorum. OKF aslında "internetten
para kazanmaktan" çok daha fazlası! Sonsuz teşekkürler..."
"OKF bugüne kadar yaptığım Affiliate Marketingin ne kadar kısır
bir döngüde olduğunu bana gösterdi. Ürünü anlatmaya gerek yok,
tek kelimeyle mükemmel. Hem yazılı hem de videolu olarak
anlatılması çok etkileyici."
"Türkiye pazarında hazırlanıp sunulan en iyi ürün. İlk video eğitimimi
ve ilk ekitabımı hazırlamaya başladım bile"
"OKF, internet üzerinden gelir elde etmek isteyen, elde ettiği geliri
artırmak isteyen veya internet üzerinden sürdürülebilir bir iş modeline
sahip olmak isteyenler için çok kazanmanın anahtarıdır aslında."
"OKF'nin bugüne kadar gördüğüm en iyi "internetten nasıl para
kazanılır?" sorusuna cevap veren eğitim sitesi olduğunu düşünüyorum"
"Bugüne kadar aldığım kaynakların içerisinde en iyisi"
OKF katılımcılarından gelen diğer ve daha detaylı yorumları okumak için tıklayın.
Umarım bu konuda sorulan sorulara bir cevap olmuştur.
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere,
Erün Albayrak
Not: OKF Katılımcı Yorumlarını bu sayfadaki videonun altında okuyabilirsiniz.



.

İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.