1 Nisan 2015 Çarşamba

FOREXTE 60 SANİYE YÖNTEMİ | ÖZGÜR MARAL VE FOREX



İnsanoğlu bu hayatta daha rahat yaşamak için birçok arayışlara giriyor.
Daha iyi kazanmak,daha rahat yaşamak.
İyi bir tatil.
Borçlardan,patron baskısından kurtulmak.
Rahata çıkmak.
Belki sizin de aklınızda böyle düşünceler vardır?
Ben de öyle düşündüm ve araştırdım.
Bazen kaybettim bazen kazandım.
Ama hep aradım.

Ve buldum Binarybook firmasıyla tanışana kadar gerçekten sıkıntılarım oldu,birkaç firmada daha yatırım yaptım ,gerçekten zararlarım oldu.Bunların isimlerini vermek istemiyorum.Onlar da sonuçta bana tecrübe oldu.Yanlış yapa yapa doğruya gidiyor insan.
Oldum olası para kazanma yöntemlerini araştıran biriyim.Çok izledim ,çok denedim çok sentezledim.
Ve videoda izlediğin yönteme ulaştım.
Bu yöntemi defalarca test ettim,denedim.
İşe yaradığını görünce de yatırımlara başladım.
Çok şükür Allah yüzümü kara çıkarmadı ve kazandım.
Hala da bu yöntemle devam ediyorum.
Sonra baştaki çektiğim sıkıntılardan kurtulmanın rahatlığıyla diğer benim durumumda olan insanlara
da bu durumu haber etme heyecanı içimden geçti.
Belki onlara da yardımcı olabilirim maksadıyla öğrendiklerimi ve uygulamalarımı Pdf formatında bir e-kitaba yazdım ki laf aramızda ilk e-kitap deneyimimdir.
E-kitabımı hemen İndir Uygula

Bunu yaparken sizden hiçbir ücret talep etmedim ve etmeyeceğim de.Bu kararı verirken şunları amaçladım açıkça
Bu benim ilk e-kitap deneyimimdi ve sonuçları görmek istedim.
Arkadaş çevremi ve sosyalleşmeye ihtiyacım vardı çünkü
İnsanlara yardım etmek ve onlara koçluk etmek fikri hoşuma gitmişti
Geri dönütlere ihtiyacım vardı
Sistemin işe yarayan ve arızalı yönlerini öğrenmem gerekirdi
Devamlı iletişimde bulunacağım bir email abonelik listesi ihtiyacındaydım
Bana gelen mailler beni heyecanlandırıyordu
İnsanların kazanmasına vesile olmak büyük bir mutluluktu
(Mutlaka denemelisin sen de)
Bir kez olsun tek yönlü bu yardımı yapmak ve sonuçları görmek istiyordum



Yukarıdaki gibi sebeplerden ötürü ücretsiz paylaştım ve hala daha paylaşıyorum,beklentilerimin büyük bir çoğunluğu gerçekleşti.Mesela Youtube 'da takipçi sayım binleri geçti.(Örnek)
Hiç ummadığım bir trafik ve yoğunlukla karşılaştım ve şunu anladım ki 
Paylaşmaktan daha büyük zenginlik yoktur.

Bu işin başında aklımdaki resim buydu veya buna yakındı.
Acılarımdan uzaklaşabileceğim mutlu ve renkli bir yaşam.

Son Söz

Evet şimdi beni biraz daha iyi anlıyor olmalısın.Ben seni iyi anlıyorum.
Yukarda verdiğim e-kitap indir linkinden e-kitabınızı indirebilirsiniz.Adınızı ve mailinizi yazın ve sonra emailinize gelen kolay onay yazısının altındaki linki tıklayın hepsi bu.
Kitapla beraber sonraki zamanlarda da izin verirseniz eğer bilgi ve paylaşımlarım olacaktır.Şimdilik hoşçakalın.



Özgür Maral

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.