19 Nisan 2015 Pazar

SİTENİZE MİLYONLARCA ZİYARETÇİ ÇEKMEK | PARATUBE SİSTEMİ



Sitenize veya ürününüze 1 saat içerisinde binlerce hatta milyonlarca ziyaretçiyi otomatik olarak çekme fikri gerçekten çok etkileyici geldi bana da .Eminim ki size de öyle gelmiştir.
Düşünsenize ziyaretçi çekmek için insanlar Google Adwords veya diğer reklam ağlarına kucak dolusu para döküyorlar.
Düşünsenize öğrendiğiniz bu sırla sadece yarım saat içinde binlerce ziyaretçinin ürününüzün,yönteminizin ,sitenizin veya sayfanızın arasına karışıp sizinle buluşacağına
gerçekten harika.
Bu sır gerçekten merak edilesi.
Musa Erdoğmuş videoda bahsettiğim gibi gerçekten de Türkiye'de para kazanma sanatının öncüsü bir kişidir.Onu tanıyan zaten tanıyor.Fazla söze gerek yok.
Xticaret sitesinin de kurucusu olan bu arkadaşın ilk ürünü olan Google Kazançlarından sonra 
ikinci ürünü.
Yıllar sonra nihayet çıktı.İlk ürünü binlerce sattı.
Bu çok daha cüretkar ve hırslı geliyor.
Videoda yanlış bir bilgi paylaştım.Bu ürün şu andan itibaren 
Ürün çıkış fiyatı 99 tl den başlamıştır. 1 hafta içinde 149 tl ve sonraki 1 hafta da 249 tl den satılacaktır.
İlgili arkadaşlarımız fiyatı artmadan bri göz atmaları için linki altta paylaşıyorum.
Kolay gelsin.

Arkadaşlar Bu ürünü satın aldım ve bir çalışma yaptım sonuçları BURADAN okuyabilir ve videoyu izleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. gerçekten işe yarıyor mu, çok mantıklı geldi. Yabancı ürünlerin satışlarında çok işe yarar. Dil bilmeden de yapılabilir

    YanıtlaSil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.