25 Kasım 2014 Salı

FOREXTE KAZANDIRAN 60 SANİYE YÖNTEMİ



Yukarıda videoda göstermeye çalıştığım sistemi defalarca test ettim ve her defasında kazandım.Yalnız yine de dikkatli olmakta fayda var.
4 aşamalı kazanç sistemi ve dikkat edilmesi gerekenler şunlar:

1.Adım: Tacirin seçimini kontrol et.(Bir firmadan değil en az 3 veya 4 firmadan kontrol et.Çünkü biz her zaman 60 saniye yöntemine göre ve her zaman euro/usd paritesine göre yatırım yapacağız.Uzun vadede yatırımcılar o an nereye doğru hareket ediyor.put/call al veya sat.
Bu gerçekten çok ama çok önemli!!!En az 3 firmanın yatırımcıları aynı yönde olmalı.
2.Adım: Videodaki 10 dolarlık yatırım yapıyorum ama orası bir demo sitesi.Benim sizi yönlendireceğim yatırım firması 5 dolarlık yatırımlara izin veriyor.2.adım tacir yönüne 60 saniyede 5 dolarlık yatırım yapmak.Kazanırsanız 5 dolarlık yatırımlara devam etmelisiniz.Kaybederseniz 3.adıma geçin.
3.Adım: 2.adımda kaybettiysen vakit geçirmeden hemen 20 dolarlık yatırıma geçin.Kazanırsanız 2.adıma devam,kaybederseniz 4.adıma geçin
4.Adım: Burada artık paramızı çıkarıp kar etmeyi bekliyoruz.Çoğunlukla buraya kalmaz.50 dolarlık yatırma geçiyoruz.Kazanırsa 2.adıma tekrar dönün.
Eğer 4.adımda da kaybederseniz 4.adımı bir kez daha 50 dolar veya 100 dolarla tekrar etmelisiniz.
Veya acele etmeyip bir süre ara verebilirsiniz.Çünkü her şey yolunda gidiyorsa en az 3.adımda devamlı kazanmanız gerekir.Saatte 70-180 dolar arası kazanmanız gerekir.
Kayıplar üst üste artıyorsa ki bu çok olmaz,çünkü sistem işe yarıyor.
Ara verin,yarın devam edin.

Şöyle bir önerim olacak size
Bu bizim sistemimizi esas yatırıma girmeden önce  http://www.binaryoptionsdemo.com/ sitesinden bir demo hesap açarak deneyin.Videodaki sitede aynı sitedir.Bir öneri daha yapacağım.Diyelim ki verdiğim esas siteye gittiniz ki orası Binarybook sitesidir.Ve en az 250 dolarla yatırıma başlayacaksınız.Yatırıma başlamadan önce sistemi yine Demo sitede yani burda o gün için deneyin yani bir sağlamasını yapın.Eğer kazanıyorsanız esas firmanızda yatırımı o yönde gerçekleştirin.Böylece durumunuzu sağlama alacaksınız.Size önerdiğim firma benim de çalıştığım bir firmadır ve kazandığım parayı 3 gün içinde Türkiye'deki bankama havale çekebiliyorum.Siz de rahatlıkla Binarybook firmasına yatırım yapabilirsiniz.
YENİ!!! BinaryBook Ortadoğu piyasasından yatırımcı kabul etmeyi durdurduğu için BinaryOnline şirketiyle çalışabilirsiniz.
Ben de artık bu firmadan yatırım yapıyorum.Gayet kaliteli ,Türk çalışanları da olan uluslararası bir firma.
Firma Adresi ➤➤ TIKLA
Türk Müşteri temsilcisi➤➤ahmad.hassam@binaryonline.com  
Çok başarılı olmanız dileğiyle...
Bu sistemi test etmek için birçok video çektim bunları şuradaki sayfamda bulabilirsiniz.Herkese kolay gelsin.
Şurda da bir deneme videomu bulacaksınız.
Sorularınız olursa parapostal@gmail.com adresinde olacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.