29 Kasım 2014 Cumartesi

FOREXTEN PARA KAZANMAK MÜMKÜN | FOREX NASIL OYNANIR?

Forex ile ilgili birçok yazı yazdım ve forexten ben de hatırı sayılır bir para kazandım.Forexle ilgileniyorsanız ama yatırımı otomatik hale getirmek istiyorsanız uygun bir yazılım işinizi görebilir.Alman Forex Robotu adındaki bu robot size nereden alış yapıp nerede satış yapacağınızı otomatik gösteriyor ve alan her arkadaş gayet memnun.Mutlaka şuradaki yazımıza bir göz atıp bu robotu inceleyiniz.
Ben bu yazılımı kullanmıyorum çünkü benim ilgi alanım ikili opsiyonlar.İkili opsiyonlar daha riskli ama çok daha fazla para kazandıracak bir yöntem.Ben ikili opsiyonlarda 4 bacak adını verdiğim bir sistemi kullanıyorum.Bu sistemle saat başı 70-180 dolar arası para kazanabiliyorum.Tabii ki riskleri hiçbir zaman göz ardı etmemek gerekiyor.4 adım yöntemini videolarla şuradaki yazımda paylaştım.
Okuyabilirsiniz.
ben sadece Avro/Amerikan doları döviz kuru çifti ile ticaret yapmayı tercih ediyorum. Bunu tercih etmemin sebebi ise belirli bir döviz kuru çifti ile 60 saniyelik takaslarda 70% sabit geri kazanım oranı sunulan belirli bir ticaret platformunu keşfetmiş olmam. Söz konusu ticaret platformu FM Taciradındaki bir simsar tarafından sunulmaktadır.

53%’ün üzerinde renk oranına sahip bir çifti seçmek tercih edilir ve şiddetle tavsiye edilir.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.