3 Kasım 2014 Pazartesi

TÜRKİYE'DE ÇOK KİMSENİN BİLMEDİĞİ FOREX KAZANÇ YÖNTEMİ

Türkiyede çok kimsenin bilmediği bir forex yöntemini açıklıyorum.İkili opsiyonlarda 60 saniyelik yatırımlarda euro/usd paritesine yatırım yapıyoruz.Tacirlerin seçimine çok önem veriyoruz.

O gün bu pariteye tacirlerin hangi yönde yüklendiğini bulmak bu işin ana kuralı.
Tek bir firmadan değil en az 5 firmadan bu seçimleri ve yatırımcı eğilimlerini takip ediyoruz.Köpekbalıklarını takip ediyoruz yani.Bu 5 firmadan 3 veya 4'ünün aynı yöne işlem yaptığını kestirince şu sayfadaki anlattığım adımları takip ediyoruz.Çok defa denedim ve test ettim sonuç gerçekten şaşırtıcı.Test edin deneyin ,ikna olur ve aklınıza yatarsa yatırımlara başlayın seçim sizin.
Aşağıdaki resim son 4 denememi gösteriyor.

4'te 4 kesinlikle başarılı.Lütfen şu sayfamda ayrıntılara göz atın.
Başarılar...
Yukarıdaki resimden hemen sonra yaptığım diğer işlemler.
 Ve daha sonraki iki işlemim sizce böyle bir tesadüf olabilir mi???
ben sadece Avro/Amerikan doları döviz kuru çifti ile ticaret yapmayı tercih ediyorum. Bunu tercih etmemin sebebi ise belirli bir döviz kuru çifti ile 60 saniyelik takaslarda 70% sabit geri kazanım oranı sunulan belirli bir ticaret platformunu keşfetmiş olmam. Söz konusu ticaret platformu FM Taciradındaki bir simsar tarafından sunulmaktadır.

53%’ün üzerinde renk oranına sahip bir çifti seçmek tercih edilir ve şiddetle tavsiye edilir.

YATIRIM FİRMASI TANITIMI


2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. YA BU OLAY İNANILMAZ .. İNANILMAZ BİR ŞEY .. EN KISA ZAMANDA ARANIZA KATILMAYI DÜŞÜNÜYORUM .. ACİL OLARAK .. SİZE TEBRİKLER ..

    YanıtlaSil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.