14 Eylül 2014 Pazar

ALMAN FOREX ROBOTU KULLANICI YORUMLARI | ALMAN FOREX ROBOTU

Alman Forex Robotu ile ilgili çok yazılar yazdım,çünkü markasına güveniyorum.Yazılımı yapan arkadaşlarla mailleştiğim zaman da bu güvenim tavan yapıyor,çünkü ürünün tamamen arkasında durduklarını söylüyorlar ve robotlarına çok güveniyorlar.Sağolsunlar yazılarıma güvenen birçok arkadaş da ürünü satın alıyorlar.Memnuniyet had safhada ...Bakın önce birkaç yorum paylaşayım önce sonra devam edelim.



  1. Ben Alman forex robot indir mek istiyorum fakat k.kartım yok ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler
    Yanıtla

    Yanıtlar







    1. K. kartınız yoksa banka havalesi yada EFT yaparakta alman forex robotuna sahip olabilirsiniz.Bunun için;
      -Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak Forex alman robotu resmi sitesine gidin.
      -Sitenin en altındaki "Hemen al" butonuna tıklayın.
      -Açılan sayfada "Havale ile ödemek istiyorum" seçeneğine tıklayarak ödemeyi yaptıktan sonra robotu indireceğiniz link e-mail adresinize gönderiliyor.
      Bol kazançlar...
    2. Garanti ATM’lerinden havale, PTT Havalesi veya PayPal ödeme sistemi ile ödeme yaparakta alman forex robotuna sahip olabiliniyor...


  2. Ben dün internette gezerken gördüm alman forex robotu. Bakalım bi deniyeyim dedim satın aldım. 3-5 dakikada kuruyorsun zaten Metatrader’a.Hemen Pat pat bekleyen emirleri oluşturdu. Bir müdder izledim, sıkıldım dışarı çıkayım dedim. Akşam eve geldiğimde şok oldum. 3 işlem yapmış 183 dolar kar etmiş. helal olsun verdiğim paraya adamlar yapmış, alman sistemi mükemmel.
    Yanıtla
  3. Forex robotu kullananlar arkadaşlar faydasını gördüyseniz olumlu yada olumsuz yorumları yazınki bizde faydalanalım
    Yanıtla
  4. Bende aldım alman forex robotunu %100 otomatik çalışıyor.Bilgisayarına kuruyorsun yani herşey otomatik bu kadarını beklemiyordum doğrusu
    Yanıtla
  5. Ben aldım Müthiş bi robot bu Deneme hesabında 0.1 lotla 2 günde toplam 406,62 $ kar etti. Alman forex robotu yok böyle bişi yaaa. :))) Valaha hayran kaldım. Bundan sonra daha iyisini bekliyorum ;)
    Yanıtla

Alman Forex Robotu ile ilgili birçok yazı yazdım şuradan okuyabilirsiniz.Şimdi Alman Forex Robotu ile ilgili gerçek bir kullanıcı yorumunu alıntılayacağım keza benim ilgimi çok çekti bu robotu almadan önce belki sizi de etkileyecektir.Aynen paylaşıyorum.Yazan kişi bir bayan aynen şöyle paylaşmış yazısını:

''Alman Forex Robotu Tecrübem
Öncelikle şunu söylemem gerekir ki internet üzerinden para yatırıp para kazanmaya tamamen karşı bir kişiyimdir. Bir bayan olarak internet veya para borsasının iyi bir tarafının olduğunu hiç görmemiştim. Forex piyasası ile tanışarak bende bu iş içinde yer almaya başladım. Önceki senelerde internet üzerinde araştırma yaparak devamlı olarak her konuda bilgi sahibi olmak isteyenlerdendim. Ailevi durumumuzun yeterince iyi olmamasından dolayı kolay para kazanmanın yollarını arıyordum. Eşimle birlikte her gün birçok şeye girişip pekte çözüm olanağı yaratamıyorduk. Daha sonra Forex adı verilen bir sistem hakkında mail adresime bilgi geldi.
Forex diye bir piyasadan ve kazandırdığı yüksek kazançlardan bahsediyordu. Ufak çaplı bir araştırma yaptım ve internette çoğu haber sitesi riskli ve kaybedenlerin çok olduğundan bahsediyordu. O yüzden bu konuyu tamamen kapattık. Daha sonra telefon numaramı nereden buldularsa beni bir kez daha aradılar. Anlattığı şeyler gayet mantıklı geldi ve eşimde bu konuda tatmin oldu. Bize piyasanın hep canlı olduğundan bu sistem sayesinde devamlı paranızı kontrol altına tutarak yatırımlarınız ile çok daha fazla kazanacağımızdan bahsediyordu. Sonra ufak bir para ile bizde sisteme üye olduk. Sistem oldukça karışıktı. Zaten eşimde bende bu konuda açıkçası çok fazla bilgiye sahip değildik. Sonra ufak olarak girdiğimiz bu sistemde başarısızlık üzerine başarısızlık yaşamaya ve devamlı olarak kaybetmeye başladık. Sitenin verdiği bilgiler ne zamanında idi ne de doğru idi.
Devamlı olarak yanlış yatırımlar yaparak var olan paramızı da erittik. Zaten sitede bize yardımcı olacak kimselere de nedense ulaşamıyorduk. Resmen paralarını aldıktan sonra bizi ıssız bir çölde bıraktılar. Forex hayatımıza damga vuran oldukça kötü bir deneyim olarak kaldı ve tamamen rafa kaldırdık. Şikayetlerin doğru olduğunu o zaman anladık. Daha sonra bir arkadaşımın Forex piyasasına bir site aracılığı ile gireceğini öğrendim. Alman Forex Robotu diye bir siteydi. Arkadaşıma ne dediysem ikna edemedim ve küçük bir meblağ ile bu işe atıldı. Sonra bir gün beni aradı ve devamlı olarak kazandığından benim nasıl kaybedebildiğime şaşırdığından bahsetti.

İlk başta dalga geçiyor sandım ama buluştuğumuzda bilgisayarda kazanç tablosunu bana da gösterdi ve gözlerime inanamadım. Hakikaten kazanıyordu. Sistem tam olarak sitede anlatıldığı gibi işliyordu. Eşimle birlikte Alman Forex Robotu nu alarak tekrar deneme kararı aldık ve Forex piyasasına katıldık.
Kurulum videosuna bakarak bir iki dakika içinde kurulumu yaptık. Sonra grafikler üzerinde sarı çizgiler oluştu. Tabi sadece 2 grafikte çalışıyor forex robotu. Anna nın söylediğine göre en stabil pariteler Euro Dolar ve Euro Pound pariteleriymiş. Bu nedenle robotun işleyişine en uygunu bu pariteler olduğu için diğer pariteler için bir geliştirme yapmamışlar. Bu arada Anna Türksoy, Alman Forex Robotu nun yaratıcısı olan çok tatlı bir hanım. Düşününce bana da mantıklı geldi çünkü makro değişkenler diğer paritelerde sert ve beklenmedik hareketlere neden oluyor ama bu 2 kur pek etkilenmiyor.
Neyse devam edelim, sistem gerçekten çalışıyordu. Bekleyen emirlerimiz ve onların tp sl emirleri oluştu. Başladık izlemeye :) 5 işlem yapıyorsa 4′ü karlı, 1′i zararlı. Sistem tamamı ile ciddi bir sistemdi ve açgözlülük ya da korkaklık gibi insani duygulardan ayrılmış kazanmaya odaklanmış sadece gerçekliği yansıtan bir sistemdi. Tıpkı adı gibi Alman disipliniyle makine gibi çalışan Forex Robotu.
Alman Forex Robotu ciddi anlamda bakış açımızı değiştiren tam anlamıyla tecrübe kokan ve çalışan bir sistemdi. Okuduğum yorumlardan gördüğüm kadarı ile sadece bize değil pek çok kişiye para kazandırmış. Şunu da belirteyim bu sistem sizin milyoner olmanızı sağlamıyor ama gerçekten kazanmanızı sağlıyor. Ortalama bir yatırım yaptık, aylık getirisi eşimle benim maaşlarımızın toplamına yakın. Alman Forex Robotu Türkiye de güvenebileceğiniz tek site diyebilirim. Ayrıca parayı ödedikten sonra kaybolan bir müşteri hizmetine değil devamlı olarak sizinle ilgilenen ve yardımcı olan bir hizmet kalitesine sahipler. Ben günde sadece bir kaç kez siteye MetaTrader4 ü açıp bakıyorum ve artık kesinlikle kaybetme korkusuna sahip değilim. Ben bu işlerde fazla bilgili değilim ama robotun işlemlerini izlemek dahi insanın ufkunu açıyor. Tepe ve dip noktalara gelince işlem yapıyor gerçekten süper. Eğer kafanızda Forex e başlamak gibi bir düşünce varsa bu robot başlamak için en uygun yer benden söylemesi, 6 aydır kullanıyorum bir şikayetim yok. Herkese hayırlı işler, bol kazançlar diliyorum.





Yorumların ne kadar iyi olduğunu fazlaca da anlatıp değerini düşürmeye gerek yok.Geçenlerde bir arkadaş bana mail attı.Benim yazılarımdan görüp robotu aldığını ve zarar ettiğini yazdı.Yardım istedi.Durumu hemen yetkililere bildirdim,mail attım.Geri dönüş yapıldı.Anlaşıldı ki o arkadaş sistemi kurarken ufak bir hata yapmış.Sorun düzeltildi ve o arkadaşım da şu an çok memnun.

Alman Forex Robotu ile ilgili tüm yazılarıma bu blogdan ve özel açtığım alttaki sitemden ulaşabilirsiniz.Yorumlarınızı lütfen alttaki yorum kutucuğundan paylaşınız.Teşekkürler.

  TIKLAYIN  Alman Forex Robotu Tüm Yazılarım


          İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.