15 Eylül 2014 Pazartesi

İNTERNETTE PARA KAZANMAK ÜZERİNE GEÇEN 10 YILIN MUHASEBESİ

İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK
İnternette para kazanma üzerine 10 yıldır çalışıyorum.Deneme ve yanılma yoluyla birçok tecrübe edindim.Artık fena da para kazanmıyorum.En önemlisi yaptığım işten keyif alıyorum.
Takipçilerime sesleniyorum,arkadaşlar bu bloğu kurmamdaki bir amaçta takipçilerime,özellikle bu işe yeni başlayanlara ,gençlere tecrübelerimden de yararlandırmaktır.Bundan da keyif alıyorum.Bu yüzden takipte kalmanızda fayda var.
Bu işlere başlamadan önce ben de pek inanmıyordum,bir tel üzerinden nasıl para kazanılırdı ki...
Seneler bunu anlamama neden oldu.

Bu kadar seneden sonra özetle üç şey öğrendim:
1-Sadece affililiate olarak çalışacaksın (Yani Satış Ortaklığı)
2-Sabırlı olacaksın (Bu çok önemli ,birçok arkadaş 1 haftadan veya 1 aydan sonra pes ediyorlar)
3-Yaptığın işten bir hobiymiş gibi zevk alacaksın.(Her işte böyle değil midir?)
Değerli takipçilerim yazılarıma ve tüyolarıma devam edeceğim.Şu konularda size bilgiler vermek isterim.
1-Satış Ortaklığı Nedir?
2-Satış Ortaklığı Siteleri Hangileridir?
3-Bu sitelere kayıt olmak
4-Doğru ürün seçimi (Hangi ürün para kazandırır)
5-Bu ürünleri hangi kanallarla tanıtırım
6-Kazançlarımı hesabıma nasıl alırım?
Henüz yazılarımı takip etmeyenler şuradan nasıl takipçim olacaklarını resimli anlatımla öğrenip kayıt olabilirler.

Tekrar görüşmek üzere...

Alttan da tıklayıp kayıt olabilirsiniz...


İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.