19 Eylül 2014 Cuma

ALMAN FOREX ROBOTU'NDA GELİŞMELER | FOREX SİNYAL YAZILARI

Alman Forex Robotu ile ilgili birçok yazılar yazdım.Site içerisinden arayıp bulabilirsiniz.Böylesine müthiş bir çıkış yaşayan çok az ürün hatırlıyorum şu ana kadar.O kadar ki satış fiyatları şu an biraz arttı.147 tl ile başlayan ürün 500-600 tl bantlarına dayandı.Birkaç arkadaş tanıyorum,bu ürünün ne kadar kazandırdığını bildiklerinden taksitle almaya karar verdiler.
Alman Forex Şirketi yazılım şirketine birkaç defa mail attım ve rica ettim,ürün fiyatının biraz gerilere çekilmesiyle ilgili.Sağolsunlar hemen dönüş yaptılar ve şimdilik bir düşme söz konusu olmadığını söylediler.

Şunu gördüm ürünlerine çok ama çok güveniyorlar.İnsanlar da talep ediyorlar ki fiyatı bu kadar yükselttiler.Biliyorum şu an en çok rağbet gören ve çok satılan bir ürün.Hatta kendim bile bir ara almayı düşündüm.Ancak fiyatı kaçırdım,artı forex'e pek ilgim yok.
Gerçi Forex bilgisine de ihtiyaç olmadığını ürünün tam otomatik olduğunu söylüyorlar ve kullanıcılar da böyle ifade ediyorlar.Alman Forex yorum yazılarımda gerçek kullanıcıların yorumlarını yazmıştım.Okuyabilirsiniz.Tıkla oku
Peki nedir bu ürünü insanlar için cazip kılan derseniz şu ögeler ön plana çıkıyor sanırım:

  • Her şey tam otomatik oluşu
  • Mutlaka para kazandırıyor oluşu
  • Bilgisayara kurulduktan sonra otomatik para kazandırması
  • Evden yatırım yapıp mutlaka para kazanacağını bilmenin umudu ve mutluluğu
  • Ve sanırım güven...Kaldı ki insanlar bu markaya ve yazılımcısına güvendiler.

Evet kaldı ki Yazılımcı Anna Türksoy da hep aynı güveni ifade ediyor.
Bir dikkatimi çeken şey ise şu ana kadar yüzlerce belki 500-1000 yaklaşan satışlardan sonra keza 5 tanesine ben aracılık ettim.En ufak bir şikayetin gelmeyişi aksi gibi övgü dolu sözlerin ifade edilmesi.
Bu yazılara şurada yer vermiştim.
Alman Forex Robotu ve fiyatı takibine devam edeceğim.Değişikliklerde size tekrar dönerim...
Hoşçakalın,sağlıkla kalın....

2 yorum:

  1. verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil,ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

      Sil


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.