6 Eylül 2014 Cumartesi

MEDİKALİZE'DEN SATIŞ BAŞI 30 TL KAZANIN | SATIŞ ORTAKLIĞI TÜYOLARI

Arkadaşlar selam,
İnternetten Para Kazanmak üzerine bilgi ve becerilerimi size de aktarmaya çalışacağımı ve bunun nedenini şurdaki daha önceki yazımda ifade etmeye çalışmıştım.
Ufak tüyolarıma şöyle devam edeyim.İnternette Medikalize diye google'da rama yapın ve ücretsiz kayıt olun.Burdan satış ortağı olursunuz.Medikalize'de şu an için bir ürün var o da Ferrole isimli bir parfüm.

Satış Ortaklığı nedir,diye sorarsanız kısaca ve öz bir şekilde şöyle anlatabilirim.Ürün sahipleri-iğneden ipliğe her şey aklınıza gelsin.Örneğindijitalürünler,televizyonlar,yazılımlar,hostlar,domain
ler vs-mallarını ve ürünlerini elbette satmak isterler,internette.
Bu satım işlerini tek başlarına deneyeceklerdir,reklam vererek vs.
Bir de ürünleri beraber satalım bu satışlardan size belli oranlar da kar payı vereyim diyerek biz satış ortaklarıyla beraber çalışmaktadırlar.

Örnek olarak verdiğim Medikalize adlı şirketin 80.000 dolayında satış ortağı vardır.Biri de benim.Ve benim bu şirket gibi onlarca çalıştığım affiliate şirketi ve satış ortağı olduğum yüzlerce ürün vardır.Google'a ''Medikalize'' diye yazıp aratın.Kayıt ÜCRETSİZ.

Şu ana kadar Medikalize'den 400 tl'ye yakın bir para kazanmışlığım var.Siz de deneme olarak buradan ücretsiz bir hesap açarak satış ortağı olun ve para kazanmaya başlayın.Şirket size tüm araç ve gereçleri,link ,banner ve resimleri sağlıyor.Bu ürünün tanıtımını nasıl yaparız ,ne şekilde link paylaşırız,diye sorarsanız o da çok uzun ve önemli bir konu.Şimdi sıkmayayım daha sonraki yazılarımda.Veya bana bir mesaj yazarsanız geri dönüşüm yapar ,sizlere bildiğim şeyleri ve kullandığım yöntemleri anlatırım.
Ancak şimdilik yine ücretsiz bir satış ortaklığı şirketini tanıttığım şuradaki yazımdan faydalanabilirsiniz,diye düşünüyorum.
Daha sonraki yazılarımda bildiklerimi ve tecrübelerimi aktarmaya devam edeceğim.Beni takip edin.Yukarıdan yazılarıma abone olun kısmından abone olabilirsiniz.Böylece tüm yeni haberlerim mailinize otomatik gelecektir.

        İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.