5 Eylül 2014 Cuma

İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK ÜZERİNE UFAK TİYOLAR

Evet yazılarımı takip eden herkese ara sıra internetten para kazanmalarını sağlayıcı ufak tiyolar vereceğim.Birçok arkadaş bu işi ürün yazıp satarak para ile yapıyorlar ama ben biraz artık bu işte doygunluktan, biraz genç arkadaşlara veya benim gibi seneler önce internetten para kazanmaya heves etmiş ancak bir türlü gereken cevabı alamamış olan arkadaşlarımın ruh hallerini çok iyi bildiğimden onlara da bir nebze yardımcı olabilmek hevesiyle yapacağım.Yardımcı olmak da tatmin edicidir,bir ihtiyaçtır ve güzeldir.

Çünkü internetten kimden yardım isteseniz önce para diyor.Para önemlidir ancak her şey değildir.Tavsiyem arkadaşlarımın bu işlere biraz da hobi olarak bakamalarıdır.O zaman her şey daha eğlenceli ve güzel olacak biliyorum!!!
Şimdi biraz benim kendi kazanç serüvenimden kısaca bahsedeyim.Ben bundan tam on yıl öce bir bilgisayarım olmadığı zamanlarda önce bilgisyara heves ettim ancak hanımı ikna edebilmek için bir 1,5 sene uğraştım,diyebilirim.İnternettir,facebook'tur derken googleda gördüğüm bir yazı daha doğrusu bir başlık üzerine bu işe başladım başlık aynen şöyleydi ''İnternetten Para Kazanmak İster misiniz?'' komik geldi ama yazıyı da okudum.İnternetten para kazanmak vay be dedim bir tel üzerinden para kazanıyorlar ,hadi be dedim kendi kendime!

Ancak o sıralar bir kurumda çalışıyorum ve masraflarımı çıkarmaya yetmiyor yani aslında yetiyor da ben yaşantımı biraz daha düzeltmek ,kendimi,çocuklarımı ve eşimi daha iyi şartlarda yaşatmak istiyorum...Hayalim bu.Bu işlere kalkışan arkadaşlarımız da aşağı yukarı bunu düşünüyorlardır.
Sonra sayısız denemeler,soru sormalar cevap alamamalar,anketten mi yok Cpa sistemlerinden mi derken İlk yaptığım iş ''Süperteklif'' adında -O zaman adı böyleydi- bir siteye denk geliyorum.Bu siteye ücretsiz üye oluyordunuz size mailinize anketler veya tıklamalar gönderiyorlardı.Bunlardan puan ve sonuçta da para kazanıyordunuz.Ve bir de alt üyelikler yapıyordunuz ve onlardan da puan alıyordunuz vs.
Bu işe can koymuştum canla başla o masumiyetle çalıştım.Emin olun arkadaşım o sitede tam 1386 alt üyem oldu binlerce anket doldurdum.Hiç para kazanamdım.Sonuç sıfırdı.Yani o işlerden para kazanılamayacağını anlamam 1,5 yılımı aldı.Ve terk ettim.Çok moralim bozuldu.Giden zaman,emek hepsi boşuna,,,Sizin de başınıza gelebilir.Böyle şeyler,moralinizi bozmayın.
Sonra yine denemeler,denemeler,denemeler...
Bir affiliate Network şirketine girdim paralı...Sonuç sıfır.Diğerlerini de sonradan uzaktan takip ettim.Hepsi yok olup gitti birer birer..
Affiliate networklerde arkadaşlar biliniz ki sadece sistemin en tepesindeki bu işleri kuran ve onun çevresinde bir elin parmaklarını geçmeyecek çevresindeki insanlar kazanır hem de çok kazanırlar.
Sonra parsayı toplarlar,çıkar giderler.Bence Network şirketlerine çok dadanmayın.

Hani Yılmaz Erdoğan'ın güzel bir fil mi vardı.''Neşeli Hayat'' diye o misal aynı...


Yani bu 10 seneyi ufacık bir yazıya sığdıramam.Hem de sıkılmayın.Sonra devam edeceğim.Belki sizin yolunuza ışık tutabilirim.
Ama şunu söyleyebilirim.Sonunda sihirli kelimeyi bulmuştum.''Affiliate Satış Ortaklığı''
Bu işten bazen bir üründe 93 tl kazandığımı biliyorum.

Not : Arkadaşlar beni ve bloğumu takip etmeniz sizin için yararlı olacaktır.Belki tesadüfen bu yazıya geldiniz.Eğer yazılarıma abone olursanız beni kaybetmezsiniz.Tüm yazdığım yazılar size otomatik gelir.Bu yüzden abone olun diyorum.Şurda nasıl abone olunacağı resimlerle anlatılmıştır.
Şurdan bana ileti ve isteklerinizi yazabilirsiniz.
Bu uzun yazıyı okuyorsanız hala çok teşekkür ederim.
Görüşmek üzere.

           İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK YAZILARIMITAKİP ETMEK İÇİN TIKLA VE EMAİLİNİ GİR

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.