15 Eylül 2014 Pazartesi

ALMAN FOREX ROBOTU FİYATI | ALMAN FOREX ŞİRKETİNDEN MAİL VAR



Alman Forex Sinyalleri ve robotu yazılımı o kadar tutuldu ki fiyatı gün be gün artıyor.Lütfen fiyatlar daha da artmadan.Yararlanın.Ciddi uyarıdır!!!Keza 147 tl ile başlamıştı.Fiyat son gördüğümde 647 tl olmuş.Bir yanlışlık yoksa eğer!!!Az önce bir maille durumu sordum.Cevap bekliyorum.
Tahmini gelecek fiyat 1047 tl yazıyordu.
Sanırım bu çok para kazandıran yazılımı çok fazla kişiyle paylaşmak istemiyorlar.Ben öyle anlıyorum.Yazılımın kopyalanmasını veya bir benzerinin yapılmasını istemiyorlar.
Şirkete bir mail attım,bu konuyla ilgili dönüş yaptıklarında cevabı sizinle paylaşacağım.Takipte kalın lütfen...
Arkadaşlar almayı düşünüyorsanız acele edin!!!Keza ben böyle bir fiyat artışı hiç görmedim.

Forex Sinyalleri Resmi Sitesi (Burdan fiyatı Kontrol edin)

Tarafıma az önce şirketten gelen mail ise aynen şöyle paylaşıyorum.Yorum Sizin.

'' Merhaba, robotun gerçek değeri bu fiyatların da üzerinde. Daha uygun fiyattan satın alan yatırımcılar erken harekete geçtikleri için ödüllendirilmiş oldular. Satışları test edip sonuçları göreceğiz. Komisyon tutarı bu oranda değil ama rakam olarak artacak.''

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.